AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
393

Är det samma typ av avtagbara drag till alla e34?

Är på jakt efter den avtagbara delen till mitt drag. Då det suttit på sedan senaste besiktningen skulle jag försök ta loss det. Det gick lite trögt att vrida runt vredet så jag tog hjälp av en polygrip, bad misstake..... Ser ut som om plastvredet har gått sönder i infästningen till axeln inne i draget då hela vredet sitter snett och halvlöst. Någon som gjort samma misstag någon gång?

"De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon."
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
Som svar på frågan i rubriken: Nej! Jag har sett 5-10 olika kopplingar med demonterbar kuldel till E34:an!

Jeppe

A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders!

Hur ska man då veta vilken sort man ska ha....vad faan skulle jag ta i så för....Får åka till bmw och se vad de säger.

"De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon."
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
Sitter det inte en dekal eller skylt med information om märke/modell någonstans på dragramen eller kuldelen?

Jeppe

A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders!

Det gör det nog. Får kolla lite noggrannare.

Ro
316
Rolf Ohlsson
X5 F15 2014 M-paket
X5 e53 2005 Sport line
Amazon 122s -66
635csi -82/83 Alpina B9
Renault Master 1 -88

Jag har en icke-originalkrok. Det märks för jag får inte på täckskivan då jag har kroken borta.

Är det originalkrok - åk till närmaste BMW och fråga. Underskatta inte att fråga...

Mvh
Rolf

Black shining beauty
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.