|
|
|
|---|---|
hush |
Avbländare? hehe, fattar inte tyska. nån som har en aning? slockanar dock efter ca 2-3 minuter. bara nyfiken. hush |
|
Abendlicht=Kvällsbelysning Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Abblendlicht = halvljus...eller är det för längesedan jag läste tyska ;-) Låter som om det är dags att kontrollera lödningar i LKM-boxen och/eller reläer som styr detta.. Tycker man läser ständigt om detta.. Ett halvljus borde vara släckt ;-) Mvh Patrik ___ K-na BMWPower meet, Autumn Ed. Länk |
|
Scheckheft |
Hej, Abblendlicht = halvljusbelysning Fernlicht = helljusbelysning Iom att du får upp detta meddelande skulle jag kolla upp halvljuset (trasig glödlampa, glappkontakt osv) Mvh Scheckheft ______ Länk |
hush |
all lampor funkar som dom ska. medelandes slockanar åxå efter en stund, ska det inte stå kvar om det e fel? jag menar den kollar ju massa saker vid start. hush |
|
Meddelandet slockanr men det stannar kvar en triangel på varje sida i medellanderutan som säger att det finns ett meddelande. Tryck på högra knappen i instrumenteringen kan du bläddra mellan meddelanden (om det är flera) eller ta fram det som har slocknat. /Hawkan |
|
hush |
tack. nu måste jag bara hitta varför den säger det e paj när det funkar :) hush |
|
Det kan vara så att en lampa är på väg att gå sönder drar lite mindre ström en normalt då reagerar datorn och varnar. Så gjorde i alla fall min om ett bakljus, mycket riktigt en halv dag senare så var den död och efter byte inget gnäll från bilen. |
|
hush |
ok, ska byta med det samma :) hush |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.