AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
574

750:in är såld

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Måste bara skriva att jag har sålt min 750iA -91 igår. Känns tomt men väntan på den nya bilen gör att det känns bättre. Får se vad det blir nu men givetvis blir det en BMW! Jag vet inte om jag kommer att få någon bil med den speciella utrustningen som den hade, men det är sånt som man får ta. Sedan kan man ju efterutrusta bilen också, men det kan bli dyrt. Nu är det bara att kontakta BMWPOWER och be dem att lägga in min frilanssida i arkivet.

//Schnitzer
mr
302
mr_majzoo
750iL, -90
tjenare! får säga grattis!!
Är inte intresserad av hur mkt du fick i kronor, utan om du själv blev nöjd med köparens pris?

mvh: mr_majzoo, BMW 750iL -90
Visa användare
351
CLiFF
735iAL V8 E38 -98
Sålde också min pärla igår. Kändes lite skumt, har ändå haft den i tre år och det var den som drog igång BMW-intresset på allvar.

Tack och lov har jag ju en sjua kvar iallafall :-)

// CLiFF
Schnitzer:
Jag måsre erkänna att jag har vart sugen på din bil
nu när jag inte vet vad som kommer hända med min egen som vart stulen nån jävla, Bilen hittades länsad i uppsala!
I väntan på domen av försäkringsbolaget vad som händer..
Reparation lr pengar

Känns som att det är svårt att hitta en bra & fin 750 i dagens läge
Import känns osäkert tycker jag men hitta en svensksåld 750 i bra skick är inte det lättaste!

/Tony Haagen
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Jag fick så mycket så jag blev nöjd. En sak är säker och det är att jag fick mycket mer än vad de flesta 750 E32 har värderats till på värderingsforumet. Alla 750-ägare som ska sälja sin bil ska inte lyssna på alla som tror att de är "kunniga" utan istället stå på sig och prova sig fram. Ju fräschare bil desto lättare att sälja. Jag hade ju lagt ner en hel del arbete och pengar. Det visar ju att värdering efter enbart normalskick är ganska kasst. Är det någon som verkligen vill ha bilen så ger dem inte något skambud. Alla som bjuder en bra bit under försäljningspriset ses som oseriösa, i alla fall de som har ringt till mig. Kan de dessutom inte betala bilen så kommer de inte heller att ha råd med den i drift. Visst ska man pruta på en bil som man köper, men det finns vissa gränser.

//Schnitzer
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.