|
|
|
|---|---|
|
Ska montera ett Kovildrag på min E39 touring. Lite orolig eftersom mallen för utskärning som följde med draget ser lite stor ut. Ingen kåpa följde med och tänkte därför skaffa en BMW orginalkåpa. Vet någon om den passar? Kan man montera Kovildrag men skära ut efter mallen som sitter i stötfångaren? Passar draget då? Oskar | |
magmo |
Hej! Slängde dit ett liknande drag till min E39 528iT förra veckan. var med meken när det "hände". Mallen är lite för liten, men det märker man när man försöker lägga i "dragbalken i kofongaren. man ser helt klart var det tar i så fram med sågen igen. Till draget följde en liten platta som man trycker in i samma hål som man monterar kroken i. Överlag gick det smidigt. Använde mig av en anpassad elsats (körde kablaget genom det stora gummigenomföringen precis mitt på inanför kofångaren (alltså inget borrande här med rostrisk. Är mycket nöjd och man ser knappt något när draget ligger i skuffen. Registreringen kostar sedan 380:- för att fixa lite papper. De kunde inte kontrolldra bultarna för allt ligger dolt. Usch vad besvärligt sade de. Det här har ni säkert gjort bra grabbar! Tunga kronor för ett sketet papper och lite fusk! Magmo Maniac is in the house! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.