|
|
|
|---|---|
|
Är det svårt att byta vanliga stolar till sportstolar i en E46?? Vet någon priset på sportstolar?? //Jocke | |
|
Du bör nog kolla efter detta på skroten. Om du inte vill slänga iväg en väldig massa pengar på nya förstås... Säkert lite jobb att byta men särskilt svårt tror jag inte. Har aldrig gjort det iof.. |
|
|
De är inga problem. Jag har hjälpt en kompis lasta in sportstolar. De passar Bolt on. titta efter på www.bildelsbasen.se Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Så du menar att det bara är att skruva av dom gamla stolarna och i med dom nya sportstolarna!!! //Jocke |
|
|
Det är precis de jag menar. samma infästningar till bottendelarna. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Tog max en halvtimma att byta bägge och då är jag inte världens händigaste. Ett avlångt plastskydd som dessutom löper runt bältesinfästningen knölade till det lite, men annars en barnlek. Betalade 2000 för ett par mycket fräscha antracitgrå sportstolar, i tyg/alcantara. Var beredd på att skrotarna ibland tar fantasipriser, så kolla börsen regelbundet. Kolla om möjligt så att stolarna verkligen är hela, dvs sensormattor, kabelhärvor etc, kan bli dyrt om nåt måste bytas. |
|
| Vilken börs tänker du närmast på? Här på BMWPower? Betalade du 2000:- för ett par? Det är ju vad skrotarn skall ha styck i detta fallet, och då är det heltyg!! | |
| Ja, jag menar här på forumet. Killen som sålde fick vad han begärde, 2000 för paret. Tyg i "mittranden", mocka eller alcantara (kan inte se skillnaden men troligast är väl alcantara) på resten. Kanonskick. Ett par uddastolar ska man nog inte behöva betala skjortan för, blir väl ngt dyrare om det är en komplett inredning. Nu passade de antracitgrå stolarna grymt bra till min i övrigt ljusgrå inredning, bryter av väldigt snyggt och har nästan samma färg som dekorlisterna invändigt, t.o.m. min fru som var klart tveksam till att bara byta framstolar tycker att det ser mycket bra ut. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.