|
|
|
|---|---|
|
Jag har en BMW 330 Touring -01 med en BMW Business CD stereo i! Har denna CD-växlarstyrning? Är det fördraget i bilen för växlare?? //Jocke | |
| svar ja | |
| Är det svar: JA på båda frågorna??? | |
| genauso | |
|
Och det är fördraget trots att det är en tyskimport? Till var i kofferten är det fördraget??? Var skall växlaren sitta? //Jocke |
|
| Om det skulle vara någon skillnad för Tyskimport kan jag inte svara på men annars bakom täckluckan till höger i kofferten | |
| Tack | |
| skall vara luckan till vänster givetvis | |
|
Då lyfter vi denna tråd och adderar en följdfråga: Vilka CD-växlare passar till detta fördragna kablage? Had etänkt mig addera en växlare som klarar av att spela MP3, men vilket fabnrikat skall det då vara -Alpine? -eller passar flera? -någon som gjort en sådan installation? |
|
| Sök på "alpine AND mp3" och du skall finna. Det finns flera som gjort en dylik installation. Bl a jag själv med Alpine (CHA-S634). | |
|
Finnemang - tackar :-) ! |
|
| Kosntigt, när jag kollade efter 330 så kommer jag ihåg att fördragen kabel till CD-växlare var extrautrustning. | |
| Fick du något svar på om cd-växlar kablen var fördragen ? Jag har en 320i touring som jag gärna vill ha en cd växlare i. Kollade runt lite igår efter en kabel i bakluckan men hittade nada. Drog också fram business cd spelaren och såg att det var bara den stora kontakten med massor med pinnar i som var ansluten, fanns 2 st mindre kontakter bla den ena med vit sockel som ej fanns några kablar till. Någon som vet vilka kablar som ska sitta i business cd:n så att man kan se om cd växlar kabeln är ansluten ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.