|
|
|
|---|---|
|
Det blir första året för mig :) Ska bli riktigt kul! Mer info på Länk Hoppas man återfinner några härifrån även på Südschleife. Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk | |
|
Jag hade tänkt att åka.... ___ |
|
|
Wow, EN person förutom jag som ska dit??? Är ni för lata för att svara eller tänker ni verkligen missa denna tillställning, som jag har hört ska vara årets BMW-höjdpunkt näst efter Knutstorpsträffen? Skärpning :) Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Jag var med förra året och det var en mycket trevlig tillställning. Är inte säker på att jag har möjlighet i år dock. ___ Min sida: Länk |
|
| Får man fråga vad det är för slags aktiviteter på denna träff. Missade tyvärr Knutstorp så man kanske kan åka på detta isället. | |
|
Tryggvesson, Vad jag vet så blir det Bilorientering/BMW-tipsrunda följd av någon annan tävling och därefter grillning/fika/snack. Kan dock inte svära på det, utgår bara ifrån vad jag hört/läst från föregående års Südschleife Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Det låter ju hur trevligt som helst, tyvärr hittade iaf inte jag så mycket info på BMWCS hemsida. Måste man anmäla sig? Någon som vet mer angående denna träff kanske? Mvh, Tryggve - BMW CS #05162 Min bil: Länk |
|
|
Förra årets upplaga. Länk ___ Min sida: Länk |
|
|
Vi brukar ju bli ett gäng från West sektionen som kommer ner... missade förra året... så jag ska försöka komma med denna gången. ___ |
|
|
Är det verkligen så otroligt dåligt intresse för detta bland oss skåningar??? Tror iofs att det är många som kommer dit men som inte skriver här. Det får vi iaf hoppas :) Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Himma från USA, skall absolut komma om kalendern har ett hål för detta, WESTsektionen får nu nästan närmare än oss i Malmö trakten ; ) Blir en rejäl runda att köra bara för att komma dit. Förra året var supernice så jag vill inte missa det. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
| låter trevligt sugen på att åka... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.