|
|
|
|---|---|
D-diddy |
Hej govänner. Jag vet jag vet jag har ingen Z-bil men, men. Saken är den att jag dock har en cab. till vintern åker hardtoppen på och sufletten ner i sin lilla låda som snor halva mitt bagageutrymme.. vad bör man göra med sufletten? ska jag inpregnera den innan vintern eller blir det risk för mögel och vikmärken om man har något på den när jag viker ner den ett halvår? ni har ju suflett allihop. HUR GÖR NI? Tack på förhand David. |
|
Allihop? Coupén har ingen sufflett =) Jag ställer av min bil så jag har inte det problemet. Mögel tror jag inte det är någon fara med. Inte heller vikmärken eftersom du har en E46 med glasbakruta... Med plastruta så är det nog lite värre. Om jag minns rätt så står det lite i manualen om just det som du frågar... /Fredrik |
|
|
Hmm, det var visst ingen E46 (kollade galleriet). Jag tror att bakrutan kan bli lite "vikt" om den förvaras sådan alltför länge. Men jag har iofs ingen egen erfarenhet av detta... /Fredrik |
|
D-diddy |
ja visst vet du. e46 kom inte som cab föens -00 fast med en 00a kommr en merkostnad på 150 tusen ;) så frågan gäller alltså en bil med plastruta. David |
D-diddy |
Glöm den här tråden. nu har Örebros avskum tagit hand om saken åt mig och skurit sönder sufletten. och dom tog inte ens stereon. Jävla löske till fölk. David |
|
VA I H-E! Man blir så förbannad, folk som inte kan hålla fingarna i styr! Blev utsatt för inbrott i veckan i min andra bil, stereo,slutsteg och annat borta, det var ju en sak men dom jävlarna hade lyckat böja ut förardörren så mycket att det nu är en stor öppning i övre kanten. Må FANS alla jävlar ta folk som inte vet skillnaden på "mitt" och "ditt". Jag lider med dig D-Diddy! /Peter Grape |
|
|
D-diddy: Vafaaaaan!!!! Man blir ju bara helt förbannad!!!! Det är så man vill införa straff enligt koranen för sådana brott, hugg av händerna på dem!!! /Caspar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.