|
|
|
|---|---|
|
varför har det börjat göra det...o det har kommit upp en liten sak i färdatorn som indikerar att det är nån typ av signal som är aktiverad...det började pipa helt plötsligt i eftermiddags...nån snäll själ som kan förklara detta för mig... M5a 92b | |
|
Se min sida för mer info om stora färddatorn. Den du beskriver är troligtvis "memo" som plingar tre pling 15 sekunder innan hel timme. ___ Min sida: Länk |
|
|
Jo jag hade exakt samma på min Bmw, har bara haft den i typ 2 veckor..Å hjag kunde inte begripa vad som plingade... Men om du kollar på displayen på färddatorn så ser du troligtviss ett par böjda stereck efter klock siffrorna...leta igen samma symbol på färddatornaknapparna Å tryck in den till symbolen försvinner på displayen, så ska det nog sluta! Mvh Länk |
|
|
Det e sant det ni säger! När ja va nybliven BMWägare så fatta ja ingenting heller :) Dock så kom det ett annat pling igår kväll när ja körde hem! Halkvarnaren... brrrr... 3.0 grader! =( fan det va ju bara den 1:a september å det varnas för halka... Usch! =) Mvh Tobbe |
|
| fixat....tackar för hjälpen..! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.