AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
445

Brostugan i morgon onsdag 3/9

Mr Hamann
Hej!

Jag hittade ingen tråd om att det är någon BMW-träff i morgon vid Brostugan. Brukar det vara det på onsdagar? Jag och en kille i en M3:a är lite sugna på att åka upp, men då måste vi veta att det är träff. Vilken tid är det i så fall? Brukar det bli mycket bilar?

// Mr Hamann
Ma
61
Marianne
Z3 2,8 roadster -99
Hej!

Jag har för mig att det är jänkarbilar och mc på onsdagar. Sjukt trångt oftast.

Marianne
Vi kommer ha en träff har i Sthlm den 27:e Sep! Jag ska lägga upp en tråd inom kort med mera info... Hoppas ni kan komma då!

Mvh Tobias
Mr Hamann
OK, jag fick höra att det är BMW-träffar där på onsdagar. Är det någon som vet säkert vad som gäller onsdagar? Är sugen som sjutton att åka till en annan stad typ i morgon.

27:e september? Hmm, då kommer troligtvis en MEGACRUISING med snyggaste bil-tävling, driftshow m.m. att äga rum i Eskilstuna. Håll utkik!

// Mr Hamann
Mr Hamann
Ingen som vet denna soliga dag?

// Mr Hamann
ps
399
ps
9-5 2.0t Biopower -05
Är det inte måndagarna som är BMW-kväll?
Varannan Måndag har BMW CS ett möte vid brostugan. Det var nu i Måndags 1 September senast.. Vi passade på och körde förbi med Z bilarna som hade möte nån kilometer därifrån i Drottningholm.

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
Mr Hamann
Jag kanske missuppfattat... är det på onsdagar som det är vanlig bil och bågeträff där???

Jag kommer med all säkerhet att åka upp, så håll utkik efter en estorilblå M-Coupé.

// Mr Hamann
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.