|
|
|
|---|---|
Mr Hamann |
Hej! Jag hittade ingen tråd om att det är någon BMW-träff i morgon vid Brostugan. Brukar det vara det på onsdagar? Jag och en kille i en M3:a är lite sugna på att åka upp, men då måste vi veta att det är träff. Vilken tid är det i så fall? Brukar det bli mycket bilar? // Mr Hamann |
|
Hej! Jag har för mig att det är jänkarbilar och mc på onsdagar. Sjukt trångt oftast. Marianne |
|
|
Vi kommer ha en träff har i Sthlm den 27:e Sep! Jag ska lägga upp en tråd inom kort med mera info... Hoppas ni kan komma då! Mvh Tobias |
|
Mr Hamann |
OK, jag fick höra att det är BMW-träffar där på onsdagar. Är det någon som vet säkert vad som gäller onsdagar? Är sugen som sjutton att åka till en annan stad typ i morgon. 27:e september? Hmm, då kommer troligtvis en MEGACRUISING med snyggaste bil-tävling, driftshow m.m. att äga rum i Eskilstuna. Håll utkik! // Mr Hamann |
Mr Hamann |
Ingen som vet denna soliga dag? // Mr Hamann |
| Är det inte måndagarna som är BMW-kväll? | |
|
Varannan Måndag har BMW CS ett möte vid brostugan. Det var nu i Måndags 1 September senast.. Vi passade på och körde förbi med Z bilarna som hade möte nån kilometer därifrån i Drottningholm. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
Mr Hamann |
Jag kanske missuppfattat... är det på onsdagar som det är vanlig bil och bågeträff där??? Jag kommer med all säkerhet att åka upp, så håll utkik efter en estorilblå M-Coupé. // Mr Hamann |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.