AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
809

Översättning önskas

Ez
250
Ezi
BMW M3 E92 -08
AUDI S5 4,2Q -10
Besonderheiten:
ABS, Klimaanlage, Zentralverriegelung, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, el. Fensterheber
Beschreibung:
M3 BMW, ist gut gepflegt, Tiefgelegt, Nebelscheinwerfer, DMS Alufelgen (verkrommt), getönte Scheiben, Spoller mit Neonlicht,getünte Stoßstangen(hinten,forne), gedämpfter Sportauspuff, Scheinwerfer (Blaueslicht),CD-Wechsler mit 2xMagnat Subwoofer-Röhre Box

Ich mag mein Auto:
Weil es viele Dinge hat die ein anderes Auto nicht hat.Und weil es nach meinem Geschmack gestylt ist.Ich empfehle dieses Auto jedem der Geschmack für sportliche Autos hat.

Tack för hjälpen!

Co
987
Codriver
325i Coupé -92
Är ingen mästare på tyska, men här finns en del: Länk
och lite till:
Länk

//Erik//

---Bättre väghållning än mittlinjen---
li
1.959
liste
535i -89
Typ så här:

Utrustning:
ABS, AC, c-lås, startspärr, skinn, aluhjul, elhissar

Beskrivning:
M3 BMW, välskött, sänkt, dimljus, DMS alufälgar (kromade), tonade rutor, spolarmunstycken med neon, sportavgassystem, "blåljus" fram, CD-vxl, med två Magnat Subwoofer-rör.

Jag gillar min bil för att:
För att den har mycket utrustning som ingen annan bil har och för att den är stylad efter mitt tycke och smak. Jag rekommenderar bilen till alla som gillar sportiga bilar.
ps
399
ps
9-5 2.0t Biopower -05
När översättarna ändå är i farten: vad i hela fridens namn menas med 'bastlerauto' eller ' verbastelt'? Min gamla skoltyska är inte tillräcklig.
Scheckheft
Hej
Bastlerauto=renoveringsobjekt eller bil i behov av viss "omvårdnad". Verbastelt= kan betyda stylad eller ombyggd på något sätt. Beror lite på i vilket sammhanget man använder adjektivet.

Mvh
Scheckheft
______
Länk
ps
399
ps
9-5 2.0t Biopower -05
Tackar och bockar, då vet jag vad det är jag läser nu iallafall.
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
På babelfish.altavista.com Länk kan man lime inn tekst, så oversettes teksten til engelsk.
Ez
250
Ezi
BMW M3 E92 -08
AUDI S5 4,2Q -10
Tack för hjälpen!

/Ezi

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.