|
|
|
|---|---|
|
Besonderheiten: ABS, Klimaanlage, Zentralverriegelung, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, el. Fensterheber Beschreibung: M3 BMW, ist gut gepflegt, Tiefgelegt, Nebelscheinwerfer, DMS Alufelgen (verkrommt), getönte Scheiben, Spoller mit Neonlicht,getünte Stoßstangen(hinten,forne), gedämpfter Sportauspuff, Scheinwerfer (Blaueslicht),CD-Wechsler mit 2xMagnat Subwoofer-Röhre Box Ich mag mein Auto: Weil es viele Dinge hat die ein anderes Auto nicht hat.Und weil es nach meinem Geschmack gestylt ist.Ich empfehle dieses Auto jedem der Geschmack für sportliche Autos hat. Tack för hjälpen! | |
|
Är ingen mästare på tyska, men här finns en del: Länk och lite till: Länk //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Typ så här: Utrustning: ABS, AC, c-lås, startspärr, skinn, aluhjul, elhissar Beskrivning: M3 BMW, välskött, sänkt, dimljus, DMS alufälgar (kromade), tonade rutor, spolarmunstycken med neon, sportavgassystem, "blåljus" fram, CD-vxl, med två Magnat Subwoofer-rör. Jag gillar min bil för att: För att den har mycket utrustning som ingen annan bil har och för att den är stylad efter mitt tycke och smak. Jag rekommenderar bilen till alla som gillar sportiga bilar. |
|
| När översättarna ändå är i farten: vad i hela fridens namn menas med 'bastlerauto' eller ' verbastelt'? Min gamla skoltyska är inte tillräcklig. | |
Scheckheft |
Hej Bastlerauto=renoveringsobjekt eller bil i behov av viss "omvårdnad". Verbastelt= kan betyda stylad eller ombyggd på något sätt. Beror lite på i vilket sammhanget man använder adjektivet. Mvh Scheckheft ______ Länk |
| Tackar och bockar, då vet jag vad det är jag läser nu iallafall. | |
| På babelfish.altavista.com Länk kan man lime inn tekst, så oversettes teksten til engelsk. | |
|
Tack för hjälpen! /Ezi |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.