|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag behöver er expteris hjälp. Jag funderar starkt på en Alpina B3 E36. Har hittat en här på forumet för 99K som gått 14800 mil. Kan ni dela med er era erfarenheter av den här bilen. Vad är bra, vad är dåligt, vad ska man se upp med. Mvh Hawar | |
|
Hejsan! Ja kollade på den i våras då den va till salu. Minns inte riktigt vad han skulle ha för den då, men de va runt 125K. Jag hittade lite rost i skärmar och mellan dörrar, vilket gjorde mig riktigt besviken. Dock så går bilen mycket bra och det finns en hel del dokumentation. Har själv letat efter en B3 3.0 i nästan ett år och det e nästan omöjligt att hitta en i toppskick. Det lättaste e nog att hitta en i tyskland. Men åk och kolla på bilen för all del. Ja vet inte hur kräsen du är och om du kan få den för runt 95K så har du ju en rolig bil. Valet e ditt! Mvh Tobias |
|
|
>>Tobias, Var det rost på den, säljaren påstod att den var rostfri, inte heller skulle det finnas antydan till rost. Visst är den som är annonserad för 99k här. Mvh H |
|
| >>Tobias >>You got mail | |
|
Ja du BMW528M... Folk vet aldrig vad de pratar om när de säger att en bil e rostfri, tyvärr... =( E36:orna e rätt så känsliga mot salt... Om ja va du så skulle jag inte köpa en Alpina som vart vinterkörd. Om jag inte minns fel så va det 3 ägare i sverige på den som e på börsen. Mvh Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.