|
|
|
|---|---|
|
Kunde inte hålla mig ifrån att skriva några rader.. För er som är flitiga besökare på forumet kommer ni kanske ihåg mina vanos- problem och dueller med Europlus. Bilen är efter ånga om och men i skrivande stund inne på garanti service. I morgon hämtar jag ut en bil med helt ny dubbel- vanos, drev, fullkomlig lackkonservering, interiör & skinnbehandling samt motortvätt. Kommer bli som en helt ny bil, framförallt eftersom jag inte ännu fått smaka på motorns fulla register ännu, med vanos bekymmer etc.. Ser ni en MC med en salig förare i den närmaste veckan så är det bara jag. Ska bli kul att se reportaget i Motorjournalen förresten, ambitiöst reportage av Doggeli. Kul.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" | |
|
Gott att det ordnade upp sig till slut, hoppas du slipper fler vanos problem. Skall själv byta en glappande vevaxelgivare nästa tisdag, hoppas det blir slutet på den mellanåt ryckiga gången. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
|
mbolo: kul att du får äntligen smaka på dina 0.22bhp per kilo !!! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
z3c 4 ever: Hur många hk har du i din? Har du mätt upp det någon gång? /Fredrik |
|
|
ska vara 302 enligt den bänkningen som ESS gjorde men jag har inte gjort oberoende mättningar efter det. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.