|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Kan du inte lägga upp bilderna någonstans? Jag vill bara visa en alternativ bild av scenariot. |
|
|
rawsezx; Vad menar du egentligen? Robert V; Synd! Jag som trodde att jag äntligen kunde få se hur en 6-serie kombi ser ut! *ler* Prova att skicka till min mail så får vi se om jag har nog med plats. Länk |
|
|
hmm jag fattade för att någon hade åkt och fotograferat bilen ifråga. nåja, läste inte så noga... ;) Jag vill bara visa en alternativ bild av scenariot. |
|
|
rawsezx; ok, ingen fara. Men jag lovar att lägga upp bilderna om jag får tag i några..... Länk |
|
|
Robert V; Tack för fina bilder... Länk |
|
|
Lite uppdatering! Fortfarande inga bilder men en liten beskrivning invändigt... "Den är silverfärgad, digtalt allt på intrumentbrädan + en liten TV. SVart läder skinn.. ungefär 4700 mil." Inte visste jag att BMW körde digitala instrument. Men förvisso så har de inte gjort någon 6-serie kombi heller ;-) Länk |
|
|
4700mil!? går denna fantasibil som taxi också? /J |
|
|
Är det månne en Mazda 6 han menar?? =) Jens |
|
|
Ja, man kan börja undra....fast allt är ju helt knäppt med denna bil! Länk |
|
|
Träffade du honon irl? eller på nätet? ta och mail över länken till den här tråden till honom, så kan han få förklarar sig ;) |
|
|
Nej, jag har inte träffat honom. Men skulle vilja träffa honom och se vad det är för filur och se hans något märkliga bil! Länk |
|
| Det här blir ju bara mer och mer dramatiskt. | |
|
Targa; håller med dig... Men skulle väldigt gärna vilaj se den. Är ju helt unik ;-) Länk |
|
|
Har hittat en 7-serie kombi på ebay.de, kanske samma lösning på hans 6-serie kombi. Värd att titta på ialla fall. |
|
|
peko73; Hade varit intressant och se denna 7-serie kombi. Har du någon länk dit? Som det verkade på "Mr Snobben" så hade han en mycket sällsynt, fabriksbyggd 6-serie kombi med V12 och digital instrumentering. En mycket intressant bil...har själv aldrig hört eller sett något liknande! Skulle ge rätt mycket för att få se den bilen... Länk |
|
|
E23 Touring: Länk Finns väl lite bilder här på BMWpower också på E23 Touring's under Diverse/E23 hemsida ___ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
Jaså...jaha....trodde att det rörde sig om en e32 touring! Finns det någon sådan? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.