|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Eller då du VERKLIGEN är less på honom, ge honom länken till denna tråd. :-D ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Om nu denna sida funkar i XP... *garvar* ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Robert V; Rolig bil du har! *S* Måste få se den....;-) Magnus M; Skulle inte tro att han kan öppna denna sida. Han har aldrig ens hört talas om den! *ler* Jag har frågat om jag får en provtur i bilen och det är helt ok enligt honom. Men som vanligt är den väl "såld"..... Länk |
|
Robert V |
ja det kanske kan ordnas ... jag är o V-ö inte alltför sällan ! har mycket vänner och ett mycket trevligt förflutet där ... |
|
Robert V; Hade varit skoj! Gillar mycket dessa gamla härliga BMW-bilar. Var finns du nu då? Har kört min sambos M5 e28 och tycker att det är en MYCKET rolig och härlig bil att köra.... Länk |
|
µ_bmw_µ |
Tänkte i min trötthet att han sett fel på BMW och MB. Insåg att de inte har någon kombi med V12. Dock ligger S600 på cirkus 500 hästar. I vilket fall som helst lär han ju inte vara insatt i bilvärlden... Mvh Erik Det är något speciellt med riktiga bilar... |
Robert V |
Stockholm. Vad heter din snubbe ? jag kanske vet vem det är ... klotet är liten vettu |
|
Robert V; "Min" snubbe bor i Kumla *hmmm* Kanske intagen där... Jag vet tyvärr inte vad han heter mer än att han kallar sig för "Mr Snobben" :-( Har sagt att jag ska upp till Örebro och ville då få komma och provköra/åka bilen eftersom jag har vägarna förbi. Svaret blev då: "Hehe jaså det vill du... Ja vi får väl se vad dt kan bli!" Mer än så har det inte blivit.... |
|
| Tror han menade "din" andra snubbe... Han med M5:an mm. | |
|
Kanske det ja....*ler* Han heter Martin men BMW-beroende här på forumet.... Länk |
|
Robert V |
tack zevvs |
|
Jaja...alla kan vi ju göra fel....:-) Länk |
|
|
Robert V; Glömde ju fråga om du visste vem han är!? Länk |
|
Robert V |
jag kanske tog lite mycket vatten över huvvet ... dvs. jag vet inte vem han är. Kan hända den bästa ... |
|
Robert V; Det är ingen fara. Han visste inte vem du var heller så...*ler* Har du några bilder på bilen? *nyfiken* Gillar ju "gamla" BMW :-) Länk |
|
|
BMW-tjejen: Efter att följt tråden från start och mål ställer sig nog flera med mig frågan: Vad är det senaste? Kan ingen som bor i närheten åka förbi och ta en bild? Vem är mannen med bil? shit det här låter som en utredning:)))) |
|
Robert V |
jo då ... jag har lite halvbra bilder på bilen ... men jag varnar dig ! det är en coupé ! ingen kombi ! ... hur vill du ha de ? till din hotmail som du har angivit ? har du plats där ( 380k / bild ) |
|
starre; Jag frågade om jag fick titta på bilen eftersom jag hade ärende upp till Örebro och ändå körde förbi Kumla där han tydligen bor. Svaret blev då att "Hehe jaså det vill du... Ja vi får väl se vad dt kan bli!" Sen var det lite snack om vart jag skulle och då kom jag inte ihåg den exakta adressen. Svaret blev då om jag visste att Örebro faktiskt var en stor stad. Jag svarade att det visste jag och sen skrev jag "Jag är visserligen blondin men ingen dum sådan *ler* Mig går det inte att lura....inte när det gäller bilar och BMW i alla fall *S*" Hans svar blev då: "Okey, men jag luras inte." Kunde inte låta bli att svara med: Nej, det tror jag inte. Men jag har aldrig hört eller sett en sådan bil som du har och därför hade det varit kul att få se den! " Det sista han skrev var : "Okey!! Men den finns allt. Ovanligt i Sverige men den finns." Sen har jag inte hört mer från honom. Har skrivit till honom igen och frågat efter bild men inget svar...Han blev väl trött på mig! Robert V; Jaså, jag som trodde att du också hade en kombi, nu blev jag ju besviken ;-) Vänta lite med bilderna. Måste bara rensa lite först... Länk |
|
|
Robert V; Hur stor plats tar dina bilder? Länk |
|
Robert V |
tja ... beror på kvalitén/dimension du vill ha. men med helt ok format så 2 bilder ( som är 2-3 veckor gamla ) 830kb. I färg !!!!! :) Det går in i hotmaillådan om du inte har massa andra bilder sparade där. OBS ! åter igen vill jag påpeka att det är inte en combi då ! ;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.