|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Lasse Kong; Vad menar du med fel person?? *ler* Jag kanske inte är så duktig när det gäller att meka med motorn men en del kan jag allt om BMW... Länk |
|
|
Jo det är ju det jag menar . Och sen har du ju hjälp från duktigt folk här . M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
Lasse Kong; Det var nog jag som tolkade något fel *dumma mig* Ja, jag är verkligen glad att det finns kunnigt folk här som mer än gärna delar med sig av sina kunskaper så väl som misstag :-) Länk |
|
|
Han har kanske helt enkelt en 540 touring men vill bräcka lite... Sparar till en ALPINA B10 V8 Länk V8 S kommer vara en kultbil=för dyrt :( |
|
|
LNBT; Nej, han envisas med att han har en 6-serie kombi med V12: osv...Jag frågade om det inte var en 540touring han hade men icke!! Men i vilket fall som helst så har jag aldrig hört att BMW har byggt en touring med en V12, eller?? Länk |
|
|
Fråga efter reg nr. el. om du vet vad han heter kan du kanske ta reda på vilken bil han har registrerat på sig. allt. åk dit o smygfota. :-) Sparar till en ALPINA B10 V8 Länk V8 S kommer vara en kultbil=för dyrt :( |
|
|
LNBT; Tack, klart att jag ska fråga efter reg nr! Att jag inte tänkt på det innan....*Suck* Länk |
|
|
Reg nr? skit i reg nr, jag vill se bilder, massor av dem:-) be honom plåta, den här bilen är ju värd ett reportage, minst! *lol* Allvarligt talat hur kom du i kontakt med den här gossen? jag skulle mycket gärna åka en bra bit för att titta på det här underverket, förmodligen skulle en del av bmw's kolleger gärna följa med:-) |
|
|
Varför inte be om en åktur i bilen?! ;o) Risken är väl att bilen blir såld eller stulen precis innan du får se den.... Kan bli som en mytoman på mitt gamla jobb: Han var känd för att sprida mängder av mer eller mindre grova lögner omkring sig (troligen var det sjukligt!). En gång försökte han övertyga sina kollegor att han minsann hade en dragstermotor i sitt garage. Efter mycket tjat, kom han överens om att visa den för en kollega, då han utgav sig för att vara spekulant på motorn. De bestämde träff och när han kom hem till hans garage, hade det ju trist nog precis varit en och köpt/fraktat bort motorn från garaget.... :o))) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Jo du dom finns det gott om =(( Men om det mot förmodan skulle vara sant typ nån som har byggt en kombi så borde han veta vem som byggt den och så . Jag har ju sett den där Ferrarin som är omgord till kombi . Men i detta fall så tror jag inte det är sant då skulle man ha sett den i nått reportage nån gång tycker jag . Inte rent mjöl i påsen där =)) M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
det finns iallafall några stycken e39'or med V12:a ... han kanske hört någon prata om en sådan och fantiserat ihop resten. Kolla in den här sidan: Länk det finns mycket godis där ! :-) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Har försökt få bilder av honom men får bara till svar "Visst har jag det, men min Scanner vill inte funka i Windows XP. Har allt försökt att lägga ut bilder på den, men tyvärr så lyckas jag inte fixa det. " När jag frågade efter reg nr så blev svaret så här: "Nje det nummret ger jag inte ut via Internet.. Scanner vill inte funka i XP, jag försöker så gott jag kan att få den att funka" Verkar vara en lustig pojke det där! Men jag är envis....SKA ha reda på vad det är för bil han har (!??) eller inte har *S* Länk |
|
|
Ger han inte ut bilnumret kan han ju glömma att få den såld. ____ Don't fuck with another man's automobile. |
|
|
Frågade om en provtur och han svarade: "Hehe jaså det vill du... Ja vi får väl se vad dt kan bli! " Länk |
|
|
Alltså, var har du krattat fram den här killen? 6-serien slutade säljas 89-90 och den nya 6:an har ännu inte ens pressvisats, och den kommer definitivt inte tillverkas som kombi utan endast coupé. Konfrontera mytomanen med fakta eller fråga om han vill byta mot din BMW 850 kombi med måsvingar och 35" bakdäck? |
|
|
Sifforna om bakfoten kanske: E12 (518 -74:a) med 6:a, 84,8 hk på drivhjulen...ombyggd till kombi...och en ny stereo med TV o DSP-lägen? :-) ___ BMW CS #5221 |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
BMW-beroende tror att den där kombiägaren är på jakt efter BMW-tjejen....att locka med henne i en ovanlig bil för provåkning...och sedan!! ;-) /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
BMW-beroende; Ja, det var ju precis så som du gjorde med mig...lockade med mig en fin BMW ;-) Känner mig inte så imponerad av honom. Det räcker med en pojkvän med ovanliga BMW, så du kan vara lugn! *ler* Länk |
|
BMW Kungen |
Tror han har en Falskskyltad Mazta 626, kolla under galleriet och falskskyltade med bmw märken på. Mvh /// Kungen |
Robert V |
... han kanske menar sexserie ?? han kanske vill locka folk till sin BMW sexserie ! den e ju en kombi så att det låter inte osannolikt eller hur ??? ... sjäv har jag en rak 12:a ( E-hurstorsomhelst ) kan det va nåt ? kan han matcha den ? Sätt dit honnom BMW-tjejen ! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.