|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag har pratat med en kille som säger sig äga en 6-serie kombi -02. Jag tror honom inte riktigt... Citat: "Jag har en BMW - 6-serien en '02.....Det är en Kombi. V-12 motor med 484 HK. Silverfärgad, med TV och massa digitala grejer i." Är det jag som har missat något eller är det någon som driver med mig?? Länk Länk | |
|
Finns inte! /Wille |
|
|
Man kan ju börja undra....han verkade helt seriös! Försökte fråga om det inte var en 5-serie, men nej. Själv har jag dessutom aldrig hört talas om en 5-serie heller som har en V12:a! Har även försökt få bild på bilen men inte just nu säger han. Ska luska lite till vad det kan vara för bil! Länk |
|
|
Det finns inte! Punkt slut. |
|
|
Nej, men han tror sig ha en sån....lustig människa! Länk |
|
| Det finns alla möjliga mytomaner och konstiga människor har i världen tyvärr :o) | |
|
Myomaner träffar man överallt...på nätet, forumet och även irl.....rätt så skoj att driva med dom faktiskt. Någon 6serie kombi finns inte....och han var nog lite nabb att komma med att han har en 6serie (nya modellen) då den inte är släppt ännu |
|
| Sådan människor som inte håller ordning på bilmodeller och ljuger ska man undvika..... | |
|
Mer citat: "Jaså, den är ju rätt ny, så det kan ju finnas en sån nu :) Ja du det vet jag inte, vet inte så mycket om bilar igentligen, bara kör dom! .....Kolla efter 6-serien, kombi, silverfärgad. Gjord 2002......nej det är min första BMW- kostade runt 500.000:- ......" Han ligger steget före han....*S* Länk |
|
| Han kanske försöker imponera på en BMW tjej? Sen kan han granska BMWs historia när det gäller modellbeteckningar. En 6-serie kombi? Det är som att säga att man har en X5 Roadster... | |
|
Ja, han kallar sig för "Mr snobben"...men när det gäller BMW så är jag inte ett dugg imponerad av honom *ler* Länk |
|
|
Hoppas han syftar på att han påminner om seriefiguren "Snobben", och inte att han skulle vara "Snobbig" :) Angående mytomaner ja, att vara mytoman verkar vara ett av anställningskraven för lågpristaxibolagen här i malmö. Jag brukar göra som Pelle och driva lite med dem. Sist vi åkte kom vi i samförstånd med chauffören fram till att hans Volvo V70 D5 hade en Svansmonterad V12 med dubbla kolvar per cylinder :-D En annan gång hävdade chauffören att han rengjort HELA bilen, såväl invändigt som utvändigt, med polish :) Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
nofx16; Det var en riktigt udda bil den chauffören hade. Där ligger "Mr snobben" i lä *S* Konstigt folk finns det gott om.... Länk |
|
|
Han kanske har fått händerna på den nya 6-seriekupén och snickrat om den till en kombi själv. ____ Don't fuck with another man's automobile. |
|
|
Rammstein; Ja, det måste vara så! Tänk om man kunde få tag i en sån bil.... Länk |
|
|
Vadå !?! klart det finns 6-serie kombi ! Hört att de säljer "Bolt-on-KIT" bestående av en 6-serie , en stor vinkelslip , superlim och en 540 touring. Man bara sågar av lite på 540:in och limmar på på 6 serien.. ok blir lite glapp å så men vadå.. "bolt-on" :-)))) "Två ton annars får det vara för min del" |
|
|
Har har antagligen en Mazda 6 kombi! ;-) Fast han missade kanske vilket märke det var när han köpte bilen, han vet ju trots allt inte så mycket om bilar utan kör dem bara... Antagligen lyssnade han lite dåligt när säljaren berättade att det var en rak 1.6 liters 4a på 106 råstarka hk i den också... Kul kille det där... ;-) |
|
|
Känns isåfall som ha gjort ett kap: "-02.....Det är en Kombi. V-12 motor med 484 HK. Silverfärgad, med TV och massa digitala grejer i." Allt för det humana nybilspriset 500000 :-, kan inte mer än säga grattis! /Wille |
|
|
En -03 540touring kostar 553 000:- med endast standardutsrustning, men då hade han "bara" 286hk och V8 :) /Wille |
|
|
Wadel; Då får du gärna fixa en sådan till mig! Hade varit kul att ha en bil som ingen (nästan i alla fall) har! ;-) Carl L; Det måste nog vara så att han menar en Mazda 6 kombi ;-) Men han verkar inte veta så mycket om bilar....däremot har han blivit rejält lurad skulle jag tro..... Wille W; Jag frågade honom om han inte kunde titta på regbeviset och kolla vad det var för bil han hade köpt men det ville han inte. Var otroligt envis och sa att det var "en 6-serie kombi, V-12 motor med 484 HK. Silverfärgad, med TV och massa digitala grejer i." Jag sa att det hade varit kul att få se bilen då detta verkar vara ett väldigt unikt ex! ;-) Länk |
|
|
Han försöker dra en vals för fel person tror jag =)) Stackare det är ju synd om "snobben" som försöker med sånna grejjer . Han har nog inga polare =(( M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.