|
|
|
|---|---|
Asken (AutoPower) |
På Torsdag 4/9 klockan 19.00 är Ni välkomna att besöka Krogen Tre Kockars, Spånga center, Stormbyvägen 2-4, månatliga buffekväll som öppnar för säsongen. Jag, sleeperix, tretretti och några till träffas där över en god bit mat och lite trevliga diskussioner. Polernisse, Perre från Bil&Motorteknik, johann och några till har fått förfrågan de kanske kikar in:) En försmak av vad som serveras på filebuffen: Helstekt oxfile, grillade marinerade kycklingfileer, ungsbräserade laxfileer, potatisgratäng, såser mm mm. Allt detta delikata i fri mängd för bara 125 kronor!:) Se Länk hur du hittar dit. Välkomna! För att få en uppskattning om hur många platser som behövs reserveras så vänligen posta nedan om du dyker upp. Tack på förhand och välkomna! Asken Bmwpower.nu |
|
Jag kommer gärna :DD //Terrar-Stephan ;) _____ Länk |
|
|
Hmmm... Bilen e ju inne på service på torsdag... :-/ Hoppas att den blir klar innan 19 :) Ja har ju alltid fått förhinder till dessa trevliga aftonträffar, så ja hoppas att det håller sig denna gång :) Då kommer man i så fall med en nyrekondad och nyservad 320 ;) Mvh Tobias P.S Kan fråga om David vill hänga på, och i fall min 320 inte e klar så kan man kanske få skjuts av honom *ler* |
|
|
Hmm, det här vore ju inte helt fel, gångavstånd hemifrån dessutom! :) __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
lagom oljan-blir-nästan-varm-avstånd, jag ska försöka dyka upp! :) mvh Anders PCS #8050 BMWCS #4727 |
|
|
Låter toppen, jag kommer! Mvh / Malte |
|
|
Bilen vart klar iallafall! =) Så vi ses där kl 19.00... Dock så e den inte nyrekondad som ja sa :( Så garva inte åt min dåliga puts *suck* Ses snart!!! Mvh Tobbe |
|
|
Tack för en riktigt kul träff med jätte bra mat och sällskap. Kull att man fick godkänt av asken på hjulhusen ;) Får ta puttsa lite under huven i morn... //Martin Gammla bilen Länk |
|
|
Kunde tyvärr inte komma då jag jobbar varje Torsdagkväll :-| Kom verkligen Perre? (som e så upptagen av att serva våra bilar;) // Lazze Länk |
|
|
Får tacka för en jätte trevlig kväll! :) Alltså, vilket käk! Allt smakade ju gudomligt. Hoppas vi kan träffas där någon annan gång. Asken: skulle du kunna kolla med "Perre" om han har en Alpina E30 front hemma? Vore kalas för C1:an behöver ju en ny *ler* Lazze: Vem e den här Perre? =) E han bra på att meka. Har just köpt en E30 325 och måste byta stödlagret till kardanen. Tror du han kanske vill hjälpa mig med det? *ler* Mvh Tobias |
|
|
sjysst käk o trevligt sällskap :) kul att även vi med annat än BMW får komma o morsa! Jag har fortfarande ångestsvettningar över de brutalläckra Alpinafälgarna på Stephans slagskepp, känns som om mina egna futtiga Cup 1 17":are måste bort, och det fort! mvh Anders PCS #8050 BMWCS #4727 |
|
|
Tobbe: Perre kan byta stödlager i sömnen ;)) Till er andra som var där: Mkt trevlig afton i goda vänners lag och utsökt mat + att man fick sova 15 extra eftersom man inte behövde äta frukost :DD Nu har man fått ansikten på ett par "dårar" till här på forumet :))) M V H Stephan - som ska tvätta insidan av fälgarna och städa bort dammet i hjulhusen på arbetstid....:D _____ Länk |
|
|
Kan bara instämma. Mycket trevligt initiativ! Kul att se Stephans vackra Alpina i verkligheten. Det är inte ofta man känner sig bakfull för att man ÄTIT för mycket men i dag är det på gränsen. /330 My Bimmer is my mistress |
|
Asken (AutoPower) |
Tack för alla 11 som kom inklusive mig:) MMS_M3 vann putsavdelningen med rent Askenfinger efter att ha dragit det i höger innerskärm, duktigt jobbat. Tobias vann svullotävlingen med 1 gigantportion och 2 extraportioner, Malte låg inte långt efter med ½kubik grillad marinerad kyckling och något dussin potatisar:) Restauranten fick dessutom lära sig att Asken gör mest nytta i KÖKET inte vid bordet då jag lärde dom laga blomkålspure som blev mäkta uppskattad. Nästa gång får vi boka bord för 35 personer för vi åt för så många, till priset av 11 då:)) Trevlig helg! Asken Som äter frukost vid 11 idag.... |
|
Hehe... Väl talat Asken! :) Stephan: Vart finns den här Perre och vad tror du han tar för att hjälpa till å byta stödlager? Mvh Tobbe |
|
|
Tobbe: Han finns i ett typiskt gammalt ind.område vid Huddinge Centrum. En liten blygsam skylt på dörren berättar vad som finns innanför... + en 70 tals BMW som tjänstgör som lager :/ Tel: 08.711 06 87, Per Larsson Bil & Motor. //Stephan _____ Länk |
|
|
Hmm... Han skulle ha 2papp för att byta det :-/ Kanske e lättare att köpa ett själv å byta. Ett stödlager ligger väl på omkring 500spänn å så får man skruva i några timmar :) Eller så kanske det finns någon vänlig själ här som har lust att hjälpa mig å byta :) Mvh Tobbe |
|
|
Tack för i går alla ni som närvarade, utsökt mat i obegränsade mängder och trevligt sällskap gjorde kvällen mycket lyckad. Gjorde inte saken sämre att man fick spana in Stephans fläskåk som avslutning. Ser redan fram emot nästa gång! Mvh / Malte |
|
|
Tack allihop för en trevlig kväll! Trots att jag bott i Spånga i 20 år kände jag inte till den här restaurangen, jag lär besöka den fler gånger framöver! Det tog emot lite att äta frukost morgonen efter ;) __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.