|
|
|
|---|---|
| Har köpt en 520i -95 från Tyskland (via bekants bekant) där det sitter en löstagbar dragkrok som bilprovningen inte vill godkänna vid reg.besiktning.Om jag skaffar fram papper på att den är godkänd så kanske den kan gå igenom.Vad trött jag blir.Hur får jag fram papper på detta?? | |
| Står det något namn på kroken så sök om det finns en hemsida..så kan du kanske få en monterningsanvisning en del kroktillverkare har så man kan skriva ut direkt från sidan.. | |
| ORIS står det på kroken! | |
| Länk | |
| Där har du hemsidan maila eller ring dom ock fråga om dom har någon återförsäljare i Sverige eller att dom har har papper på svenska att sända dig..annars finns nog risk för du måste ta bort draget... | |
| Tack för länken!! Nog är det väl märkligt att kroken är godkänd i Tyskland men inte i Sverige! Tror fan att man är negativt inställd till EU! | |
|
Varför blev kopplingen underkänd då? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jeppe is on the case... ( men ta det lungt Jeppe, du vet hur det blev med den förra kroken du rotade med på forumet......) Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.