|
|
|
|---|---|
D3 |
Har en importerad bil och jag måste sätta på ljuste varje gång man stiger in .... ibland glömmer man det , någon som känner igen sig? Finns det nått man kan göra så att det sker automatiskt med tendningen? Tack på förhand//Daniel |
|
Det ska gå att göra nån inställning med datorn i bilen leta efter inlägg här på sidan har för mig att jag sett det någonstans . M som i Motor M3 CSL nice |
|
| Lämna in bilen på Bmw, kostar inte många kronor, passa på att ställa in låssignal om du inte redan har det. | |
|
Mig veterligen så kan man bara slå på halvljusautomatilen i datorn på bilar nyare än -96. Skall finnas en firma som heter mixon som fixar det på övriga bilar. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Stämmer det verkligen med nyare än 96 . kompis som kör 740ia 95 och det ska gå att fixa på den sa BMW västerås M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
E38 kan ju ha haft en sjysst LKM tidigare än -96 men på tidiga E39 kan man inte slå på halvljusautomatiken i datorn. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Antar att det isf inte funkar alls på en e34:a (-92)? __ NEVER underestimate the power of a BMW 316i |
|
|
Kolla denna tråd: Länk ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.