AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
35.880

Träff i GÖTEBORG 20/9 11,00-13,00

Sida 3 av 5
Inte omöjligt att man kommer ut och träffas upp.
BMW Kungen
På lördag kl 11?? jag kommer troligtvis med 840:n

Mvh
/// Kungen
Hmm... Man kanske ska tvinga sig på släkten nere i Götlaborg och komma till er träff. Den där utställningen verkar väldigt intressant! Sen vore det kanske inte så dumt med lite bänkpress för Bettan, eftersom hon varit lite nere på sistone.

Jag ska försöka skrapa fram 500-700 (panta flaskor eller nåt), prata med släkten och så återkommer jag.

//Magnus
zevvs:
Kommer du så bjuder jag på lunchen bara för att du tar ett så bra initiativ att lämna STHLM för en dag eller två...

Länk
Upp till bevis är: man eller mus -umgås med BMW eller dammsuga på lördag, häv er upp ur toffelträsket och visa att ni är män!
Kom till träffen=))

Länk
11,00-tills man vi vill åka vidare gäller....
Blir vi ett gäng så kan vi åka vidare sedan 5-10 mil o äta gott eller bara åka in till Götaplatsen efter att ha passerat drive trough på MC eller BG....

Länk
Visa användare
3.755
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Jag dyker nog upp också, verkar som att bilen blir färdig till helgen. Inte säker på att jag effektmäter, dock.

___
BMW CS #5221
sani: Fegis.

:)
Jag tänkte också komma förbi... måste bara tvätta bilen först ;)

___
Visa användare
3.755
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Fick bilen precis! Med ny sufflett alltså, så jag är ganska säker på närvaro vid träffen.

cyberkallen; aj, det gjorde ont. Nja, kanske ändå då...

S 328 R; Statoil Frölunda då, eller?...
(Jag lär ju stå där lördag morgon!) :-)

___
BMW CS #5221
Göttmos
Nu börjar det likna nå't.....

Länk
Kilen!
Jag som trodde att du var tvungen att vara hemma och städa i helgen *L* för du är ju inte man i ditt eget hus skrattar för mig själv *L*

850 Jaa sån är jag
----
Länk
Nu kommer jag inte att vara här inne mer...
så ni får ha det så gött pojkar och flickor

850 Jaa sån är jag
----
Länk
För jag har bett dom där J-a moderatorena ta bort mig härifrån denna site

850 Jaa sån är jag
----
Länk
Simba!
Är du arg på moderatorrerna eller vill du sluta för att du är här för mkt=(

Länk
Eftersom det är höst snart så bjuder jag in lite andra bilar o hoppas på en o annan effektstinn skrothög=)))

skrothög= allt utom BMW

Länk
Sani: självklart kommer jag på lördag morgon.....

___
Jag har nu pantat färdigt och kommit fram till att jag kan komma, så ni kan räkna in två sura 08:or till ert glada gäng på lördag. Ett stycke BMW medtages.

Är det någon som åker från eller åker genom Munkebäck på väg dit? Om så, vore det väldigt bra om man kunde få följa efter, eftersom jag inte är så där jättebra på Göteborgs konstiga vägnät. Skulle spara in mycket kartläsande...

Jo, blir kalaset inställt eller om andra hinder dyker upp kan väl någon vara vänlig att ringa mig eftersom jag inte kommer ha tillgång till dator from fredag em. Jag gillar inte att åka 110mil (t/r) i onödan så så tidigt som möjligt helst... Jag nås på 070-3700584.

//Magnus Carlsson
Om du hittar till frölunda eller sisjön ska kan du få haka på mig... lägg ett mail i så fall. Om du inte hittar dit så kan jag ge dig en beskrivning... som sagt.. lägg ett mail om du vill ha hjälp.

___
Jag kollade upp hur jag ska köra, och det verkar inte ett dugg komplicerat, så jag klarar mig nog själv. Tack ändå för erbjudandet.

//Magnus
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.