|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
| Inte omöjligt att man kommer ut och träffas upp. | |
BMW Kungen |
På lördag kl 11?? jag kommer troligtvis med 840:n Mvh /// Kungen |
|
Hmm... Man kanske ska tvinga sig på släkten nere i Götlaborg och komma till er träff. Den där utställningen verkar väldigt intressant! Sen vore det kanske inte så dumt med lite bänkpress för Bettan, eftersom hon varit lite nere på sistone. Jag ska försöka skrapa fram 500-700 (panta flaskor eller nåt), prata med släkten och så återkommer jag. //Magnus |
|
|
zevvs: Kommer du så bjuder jag på lunchen bara för att du tar ett så bra initiativ att lämna STHLM för en dag eller två... Länk |
|
|
Upp till bevis är: man eller mus -umgås med BMW eller dammsuga på lördag, häv er upp ur toffelträsket och visa att ni är män! Kom till träffen=)) Länk |
|
|
11,00-tills man vi vill åka vidare gäller.... Blir vi ett gäng så kan vi åka vidare sedan 5-10 mil o äta gott eller bara åka in till Götaplatsen efter att ha passerat drive trough på MC eller BG.... Länk |
|
|
Jag dyker nog upp också, verkar som att bilen blir färdig till helgen. Inte säker på att jag effektmäter, dock. ___ BMW CS #5221 |
|
|
sani: Fegis. :) |
|
|
Jag tänkte också komma förbi... måste bara tvätta bilen först ;) ___ |
|
|
Fick bilen precis! Med ny sufflett alltså, så jag är ganska säker på närvaro vid träffen. cyberkallen; aj, det gjorde ont. Nja, kanske ändå då... S 328 R; Statoil Frölunda då, eller?... (Jag lär ju stå där lördag morgon!) :-) ___ BMW CS #5221 |
|
|
Göttmos Nu börjar det likna nå't..... Länk |
|
|
Kilen! Jag som trodde att du var tvungen att vara hemma och städa i helgen *L* för du är ju inte man i ditt eget hus skrattar för mig själv *L* 850 Jaa sån är jag ---- Länk |
|
|
Nu kommer jag inte att vara här inne mer... så ni får ha det så gött pojkar och flickor 850 Jaa sån är jag ---- Länk |
|
|
För jag har bett dom där J-a moderatorena ta bort mig härifrån denna site 850 Jaa sån är jag ---- Länk |
|
|
Simba! Är du arg på moderatorrerna eller vill du sluta för att du är här för mkt=( Länk |
|
|
Eftersom det är höst snart så bjuder jag in lite andra bilar o hoppas på en o annan effektstinn skrothög=))) skrothög= allt utom BMW Länk |
|
|
Sani: självklart kommer jag på lördag morgon..... ___ |
|
|
Jag har nu pantat färdigt och kommit fram till att jag kan komma, så ni kan räkna in två sura 08:or till ert glada gäng på lördag. Ett stycke BMW medtages. Är det någon som åker från eller åker genom Munkebäck på väg dit? Om så, vore det väldigt bra om man kunde få följa efter, eftersom jag inte är så där jättebra på Göteborgs konstiga vägnät. Skulle spara in mycket kartläsande... Jo, blir kalaset inställt eller om andra hinder dyker upp kan väl någon vara vänlig att ringa mig eftersom jag inte kommer ha tillgång till dator from fredag em. Jag gillar inte att åka 110mil (t/r) i onödan så så tidigt som möjligt helst... Jag nås på 070-3700584. //Magnus Carlsson |
|
|
Om du hittar till frölunda eller sisjön ska kan du få haka på mig... lägg ett mail i så fall. Om du inte hittar dit så kan jag ge dig en beskrivning... som sagt.. lägg ett mail om du vill ha hjälp. ___ |
|
|
Jag kollade upp hur jag ska köra, och det verkar inte ett dugg komplicerat, så jag klarar mig nog själv. Tack ändå för erbjudandet. //Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.