|
|
|
|---|---|
|
Kollat in Hamanns 760? Länk 7liter /510hk/ 728Nm -Motorvolym helt i klass med en gammal bigblock jänke-V8! | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
*Börjar undersöka kapitaltillgångar* ...gav upp och letar efter en tvångströja istället... |
| Grym bil, men framförallt superb rubrik på tråden! :-) | |
|
Nog för att E65:an är ful men sönderstylad var den ännu fulare (om de nu är möjligt) men motorn är det nog inge fel på! Föresten så har brabus gjort en 7.3:a för snart tio år sedan på MB 600 V12:an med 774 Nm |
|
|
Jag tycker e65 är ful som stryk och fulare än en lätt misshandel. MEN , jag skulle kunna tänka mig att köpa en i framtiden om det är modellen med största motorn (760) om det inte vore för allt extraguck ! I-drive .. suck , det passar inte i en bil , jag vill ha AC , skinn , automat och stor slagvolym och lite andra blandade knappar typ el-solucka och elsäten etc... men en hel dator i bilen tilltalar mig inte trots att jag servat/felsökt datorer i 10 års tid och gillar datorer som leksaker. Näe , en redig rejäl bil är och förblir en e32 med v12:a tills bmw släpper en ny 7:a som är snygg och inte har FÖR mycket elektronik-tjaffs. "Två ton annars får det vara för min del" |
|
|
jajust , i texten står det något om "mit oder ohne Fächerkrümmer und Metallkatalysatoren an." Och det dära "Fächerkrümmer" det betyder nog fågelskrämma , de menar att fordonet kan tjänstgöra som fågelskrämma för bönder etc... :-) "Två ton annars får det vara för min del" |
|
| wadel: "Fächerkrümmer" den va bra! | |
|
Säger bara "GROTESK" M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
Tycker inte om Hamanns exterma styling men deras motorer . Varför skulle dom på och kladda med rödförg på motorn för helt otroligt . så otroligt ful motorn blev med rödfärg . M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.