|
|
|
|---|---|
BeeMWe playboy |
Nån som känner till denna firma och har något att säga om den? Är på jakt efter en fin 325a (E30) 88a eller nyare, sv-såld med s-bok eller import med s-bok stämplad hos BMW. Gärna nära Uppsala/Sthlm. (M)irc Dalnet #bmwpower |
| Japp, jag köpte min M3 -96 en bra och seriös firma av det intryck jag fått....tyvärr blev min bil stulen i fredags natt men det är en annan historia, men jag kan rekommenera den firman. | |
|
Har sålt ett par gamla bilar där på kommission, har funkat kanon. Killen är seriös och har bara gott att säga okm honom. Han var förschef på BMW Solna förut. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
2mas |
Jag ringde på en bil de hade på annons och blev väldigt dåligt bemött! De verkade inte ha tid att svara om bilen var kvar eller var såld! JAG skulle aldrig köpa av dem!! |
BeeMWe playboy |
Mmm mailade dem, ville att de skulle skicka information på en bil d hade men fick inget svar... Är på jakt efter en fin 320/325a (E30) 88a eller nyare, sv-såld med s-bok (eller import med s-bok stämplad hos BMW). Gärna nära Uppsala/Sthlm. (M)irc Dalnet #bmwpower |
Kowalski |
BeeMWe Mitt tips är att ringa. Jag köpte bil i somras och mailade flera säljare. Men på 10 intressanta objekt fick jag kanske två svar. Men när jag väl ringde dem, då blev det ett helt annat mottagande. Så jag tror helt klart på att ringa o snacka med säljaren, då kan man även ibland "läsa mellan raderna" och p.s.s få en uppfattning om både bilen och försäljaren. Ser att du söker en 320/325 E30. Varför inte skita i 320 E30 och sikta in sig på en 318/318iS eller 325? |
BeeMWe playboy |
Typ hittar inga intressanta 325or. Vill gärna ha en diamantsvart med lucka och skinn. Allt detta hade en 320 som jag ska kolla på. Är på jakt efter en fin 320/325a (E30) 88a eller nyare, sv-såld med s-bok (eller import med s-bok stämplad hos BMW). Gärna nära Uppsala/Sthlm. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.