AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.162

Hur mycket får jag för bilen som ser ut såhär?:

Strukt
Länk

Bucklan på bilden är hyffsat uträtad men annars ser den ut som på bilden.

Miltal: ungefär 15500
Ägare: 6
Bränslepump bytt
Lite rost
Ljudutrustning av ett värde till 15 000 kr medföljer (nypriset, snyggt installerat, inge hafs dragning av kablar)

Vad kan jag begära?
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Jag tror ärligt talat att du skulle kunna sälja den mycket dyrare om du köpte en ny skärm, grillhalva och kofångare på skroten (kostar inte många slantar) och sälja bilen i bra skick än att sälja den som den ser ut.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Strukt
Tänkte samma sak men pengarna tryter inte direkt :)
ps
399
ps
9-5 2.0t Biopower -05
Om pengarna inte tryter är det väl bara att fixa till skadan och sen sälja bilen dyrare.
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Om du plockar ur ljudet och allt är som det ska (inga missljud, fräsch i upphängningar m.m. så bjuder jag dig 10.000 som den står.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Strukt
Haglund2306: Jag skall inte ha någon bil, det är lite för hårt för min plånbok för närvarande. Jag har därför ingen nytta av biljud utan en bil.. Det skall säljas med bilen.

Re
456
Real Power
e28 528i -83
Du kommer garanterat tjänna på att sälja bil ljudet separat!! +att bilen blir mer lätt såld!
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
du kan nog max få 15k, om ljudet ingår.

Mvh,
Kalle

____
Min 320iK: Länk
Vad består bilstereon av då?...är bilen bes & skatt?
Skick förutpm skadan på bilden?
Strukt
Bilstereon består av en Kenwood huvudenhet med monterad fjärr på baksidan av ratten. Den klarar CDR-CDRW skivor (mycket praktiskt)

Bakhögtalare är BMW orginal.
MDS diskanter fram som sitter fast med dubbelhäftande tejp.
MDS Slutsteg på 4x150W
MDS 12" Bas som står stadigt i bakluckan. (finns ändå gott om utrymme kvar för resväskor o dyl)
Strömkablar dragna på en sida, signalkablar dragna på andra sidan. :)
Strukt
Glömde svara på andra frågan.

Bilen blev besiktad förra vintern utan anmärkning.
Den är skattad fram till Mars 2004
Strukt
Jahapp,

Nu fick jag såld min pärla, min älskade förstabil. Det är helt sjukt, jag känner mig faktiskt lite ledsen. Ni får bara tycka att jag är löjlig men så är det... Jag fick dock 19 000 för den. Ett bra pris för bilen när den var i det skick den var. Köparen och jag var också helt överens om de defekter den hade.

Nu tackar jag för mig ett tag, har vart kul med en 318is, men ekonomin tillåter inte bil för tilfället.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.