|
|
|
|---|---|
|
Tjoho! för er som missat banträffen 30/8 eller vill åka lite mer än de tre varv man får åka på "en dag på racingbanan" är ni hjärtligt välkommna till BMW Sport Clubs banträff den 20/9 på Kinnekulle! Detta är en samträff med GTI klubben. (kanske kanske kommer även någon ytterligare klubb bjudas in.. alltid kul med lite varierande bilar :) ) Mer info kommer att dyka upp på Länk inom kort! mvh Peter BMWSC | |
|
Trodde att det var Audi Klubben ni skulle bjuda in? Men visst är det kul med varierande bilar. --- Min 318iS finns på Länk |
|
|
XIOUS Audiklubben bjöd in oss nu på senaste banträffen den 30/8.. |
|
|
EN KORRIGERING! GTI KLUBBEN ÄR _INTE_ INBJUDEN.. fel av mig.. :-S AUDIKKLUBBEN ÄR DEREMOT INBJUDEN Välkommna! mvh Peter ps. from. nu ikväll finns inbjudan på hemsidan ds. |
|
|
Ska diskutera med mina R-däck och utvärdera huruvida det blir ett besök eller ej. Hade som sagt varit förjäkla roligt. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
vad kostar det att köra?(är inte medlem) Pechy Racing |
|
|
Det beror på vilket slags medlemsskap du löser. Medlem = 300:- och träffavgift = 250:- eller Aktiv medlem 900:- och ingen extra träffavgift. Löser du aktivt medlemsskap för 2004 nu så ingår denna sista banträff. Du kan läsa mer om medlemskapen på BMW Sport Clubs hemsida, Länk |
|
|
Låter fint det ska gå med där . M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.