|
|
|
|---|---|
|
Sökte lite å hittade denna snyggingen: Länk Tycker prisen var rätt bra! Är det vanligt att den är så låg? Trodde man måtte ge rundt 260-280 för en sådan.. Är inne på tanken på en 330 i framtiden. M3an blir för dyr måste jag erkänna :/ | |
|
Mycket bra pris om bilen är i sådant top-zustand som säljaren vill göra gällandes :) Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
| Deppigt utan multiratt dock. | |
|
Danne: Min tanke också. Förstår inte varför man väljer bort det. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Kanske för att alltid plattan ligger i botten på autobahn :-D | |
| Jo, iof så skulle man gärna ha det. Men för den prisen (om allt e som det skall) skulle jag klarat mig utan det :) | |
|
Du kan få köpa min 328ci -00 10500mil titansilver,xenon,multiratt,fullservad,import Oktober -02, 18" M V-72 fälgar med nya michelin..kanonskick Bra pris!! |
|
|
Danne523: Om och när jag skall ha en ny bil blir det nog en 330Ci. 328:an har "för lite" kraft tycker jag. Skulle inte du byta till dig en 330 ? Tyckte jag läste det i tråden under. Har du varit å provkjört den och jämnfört skillnaden..? |
|
|
Jo det är sant...och därför skall 328:an bort...jag tycker också att den har liiiite för lite kraft;-) |
|
|
Danne523: Lika bra att du köper en M3 om du vill ha mera kraft. |
|
| Ja...men tjena starre....jag har inga guldbyxor;-) | |
|
Inte? :)) |
|
|
Nopp:-)) Anders S |
|
|
Då har vi avklarat det. Danne har icke guldbyxor :) En M3:a vore kul å ha.. Men, för det första e den inte billig. Det andra är forsäkringen. 231hk måste va lite billigare enn 343hk. Tycker det skulle funnits en 340CI med ca. 280hk.. Det hadde varit nåt! |
|
|
Så billig är den inte. Titta på www.bilpaarp.com där finns en 330 för 229 med multifunktionsratt. Tittat lite hastigt på den bilen och den såg fräsch ut. Dom har även en klart intressant m3 e46 med tyvärr lite för många mil. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
| Med många hästkrafter/ försäkrad krona är nog Z3M att föredra. Jag fick en offert med samma premie som min 328:a när jag kollade senast. Med 286hk E36 ville dom ha det tredubbla!! | |
| jag ska också ha en 330Ci som nästa bil. tror dom är helt perfekta..inte så dyra och äga..och finfin motor..231hk räcker långt..men vill dock ha Navi/TV i min. Länk den är en pärla! enda nackdelen jag kan se med den är att den gått så långt..långt för o va en 01a..kommer man med 250 snabbt så får man den där tror jag..killen började på 315..o har inte fått den såld än..mumma säger jag bara om den!..:) | |
vito |
,,den svarta e såld,,en kompis till mig ringde på den förra veckan,,,265tusen fick han |
| vito: okaj..det var den nog värd..rätt utr var det i den..lite synd att det var import bara..men jag hade nog kört på den ändå..:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.