|
|
|
|---|---|
|
Gick förbi en Volvo V70 häromdagen som hade ett snyggt 'Bmw motorsport' klistermärke på bakluckan. Inte illa av en volvoägare att erkänna att man egetnligen vill ha Bmw :) Even alcohol can bend the room... | |
|
Det e väl klart att dom vill det finns ingen bättre än bmw pound for pound. Snart 410 hk 622nm |
|
|
Han kanske styrde BMW på banan o körde V***O på gatan.... Men jag hörde en kommentar igår: Om inte ekonomin fick styra i mitt biliköp skulle jag köpt en X5, men jag måste köpa en V***O D5 istället... Jag lider med honom vilket öde..... Länk |
|
Perkka |
Jag var en BMW-ägare som gick och sneglade på bl a Volvo :) Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
Rundik |
Ha ha ha, det var nog min då, efter 3 bmw på raken kände jag för att testa volvo. Bmw still no. 1. |
chrille70 |
Jag är både BMW- och Volvoägare. Har en Volvo V70 2,4 -03 och en BMW 316ti-01. Det är mest frugan som kör Volvon, själv håller jag hårt i BMW:n... Men så fort ekonomin tillåter (förhoppningsvis till våren), ska V70:n bytas ut mot en E60 Touring. Mvh Chrille |
|
Jag hade BMWCS märke på min V**vo V40 T4, passade alldeles utmärkt. /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.