|
|
|
|---|---|
|
Tänkte sätta dit nån liten dekal på Sidolisterna o skulle behöva tips om vad jag ska ha för text. Är m3 kitt på den. E36:a Cupe | |
|
varför inte dekaler ifrån ///Bmwpower.nu? "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
eller BMW club shweden Mitt liv: Länk |
|
| stereomärke kanske? | |
|
Biltemalogga kanske? :D Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Jag kan göra en Biltema logga åt dig, har den vektoriserad ! Bara å bestämma färg och storlek ;) Andra önskemål kan ju också uppfyllas......... |
|
|
Tjena Crillo. Jag har monterat min hemstads namn "HELSINGBORG" på M3-kjolen precis framför bakhjulet. Tycker detta är fräckt då jag rullar mycket i andra städer än just min hemstad. Sen på sidobakrutan har jag "/// BMW Power.nu" skrivet. Bilder finns på länken nedan. Kan ta fler bilder och skicka på några minuter om så önskas. Mvh Jimmy Min pärla::::Länk |
|
|
Crillco: Hur har d gått. Hittat nåt snyggt ännu? Mvh Jimmy Min pärla::::Länk |
|
| Jag har fixat M-Power på sidorna o sen ska jag ha Pioneer tror jag med sen får jag se om det blir nåt mer | |
|
Jag har precis beställt riegers dekaler..på kjolarna. Tycker dom är snygga..ska nog även slänga dit en sån stor i framrutan.. ///M3 |
|
Dunlopracer |
annars tar du vad jag har som nr plåts hållare "din dröm min vardag" Nos liten blå flaska löser oftast stora problem |
|
Pioneer kan jag fixa, nya och gamla loggan ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.