|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag tycker iaf BMW E24:an e snygga som bara den! Kolla den bilden, fruktansvärt snygg!!!!Länk | |
|
hel rätt! glidarn e30 |
|
|
Så sant som det är sagt... Tjäder |
|
| Instämer... M635 csi min drömbil. | |
| E31 & E38 | |
|
850csi... Mvh Janne. |
|
| En 3.0 CSi ligger högt på min lista tillsammans med 507 och Z8. Kolla denna: Länk om det är samma snubbe som har båda lär han ju skratta högt dagarna i ända.. | |
|
CLiFF: Den gubben borde börja jobba som smakråd åt Herr Bangle... Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Är det inte just herr Bangle som tagit fram Z8:ans design..?? | |
|
E38an!!!=) Mvh/Soki Länk |
|
|
ja m635csi 3.0csi 850 csi i princip allt med csi på slutet. och E34 förstås ;-) |
|
|
E24 E38 samt E31 |
|
| M6........men jag är inte opartisk!!!!!!! | |
| Kul att många verkar gilla E31... delar smaken / Leo | |
anted |
Många äldre bilar... M3 CSL är inte helt fel |
| M3 E30, E24 | |
| E24 & E31 | |
|
e34.... Två bilar är fler än en.. |
|
|
M6, den har juh inte släppts ännu? Du menar en M635CSi va? Sku va bra om folk höll sig till vad bilarna egentligen heter, så blir det inga missförstånd, specielt nu när 6 serien kommer igen. För övrigt finns det juh ingen M8 heller som endel bruka kalla 850CSi för, M8 gjordes, men släpptes aldrig till marknaden för att BMW:s utvecklingschef Wolfgang Rietzle tyckte att den var allt för extrem (Det är den maskinen man hittar i McLaren F1). |
|
|
M6, den har juh inte släppts ännu? Du menar en M635CSi va? Sku va bra om folk höll sig till vad bilarna egentligen heter, så blir det inga missförstånd, specielt nu när 6 serien kommer igen. För övrigt finns det juh ingen M8 heller som endel bruka kalla 850CSi för, M8 gjordes, men släpptes aldrig till marknaden för att BMW:s utvecklingschef Wolfgang Rietzle tyckte att den var allt för extrem (Det är den maskinen man hittar i McLaren F1). |
|
|
Den motorn som sitter i McLaren F1 är en specialbeställd motor. S70/2 heter den och är en 48 ventilers 12:a på 6064cc och 627hk. Det har aldrig funnits några planer på att ha den i någon 850 lr M8. ///Jesper |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.