|
|
|
|---|---|
|
Vilken musik föredrar ni att lyssna på när ni kör Z? Eller lyssnar ni kanske enbart på motorsången - som för övrigt inte går av för hackor! :) Jag lyssnar gärna på exempelvis Eric Clapton, Rolling Stones eller Thin Lizzy när jag kör nercabbat på sommaren, men även lite dunkadunka (gärna trance) ibland. __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) | |
|
Motorsången!!! :) Näe, men allt möjligt faktiskt, från country till trance, via pop/rock, reggea å annat smått och gott. Kort kan man väl säga allt förutom dansband :) /eFx |
|
| Eftersom jag inte fått in min CD växlare ännu så har det blivet Paulina Rubio hela sommaren. | |
|
Jag har knappt kvar samma skivor i bilen mer än 2 veckor i sträck.. heh, men så åker jag ju ett par timmar varje dag, så det finns ju tid att tröttna på det som sitter i. /eFx |
|
|
Musik??? Varför då när man har fyrpipigt bakut??? Fast lite stenhård techno när man blåser i 200+ är ju inte fel.... Askåsen: CD-växlare?? Den tar ju bara en massa onödig plats i skuffen, en mp3 spelande stereo ger mycket mer lyssningstid per skiva. Men om Du verkligen vill ha en cd-växlare, så har jag orginalväxlaren i M'en och den kan Du få köpa riktigt billigt.... /Caspar |
|
|
Casper: Jag har en Pioneer 6 växlare liggande samt har jag en bilradiohandlare som varje gång jag kommer till honom för att sätta in CD växlaren visar en bilradio med hårddisk som sväljer 300 CD skivor. Plus han säger som du att det tar all plats i skuffen. Jag gissar originalväxlaren är lika som min 6-växlare? |
|
|
Jo, skulle tro det, det är väl bara Pioneer som gjort grundstommen i 6-växlarna. Gör som handlaren säger, platsen är inte fel när man får för sig att köra ett varv till Rivieran eller Dolomiterna... /Caspar |
|
|
Askåsen; Den bör väl inte vara speciellt svår att montera själv? En kabel å några skruvar, så äre klart. /eFx |
|
|
Malte X - Varning Inte hört den? Ladda hem den, bränn ut den och njut med hög volym vid trafikljusen! Soundtrack till Getaway In Sthlm 3 (för den som inte visste det) //Svebba BMW Z Power |
|
Mr Hamann |
Jag poppar alltid all möjlig musik i min bil. Är såå helnöjd med Focalgrejorna! Blir allt från Rammstein till Eminem. // Mr Hamann |
| efax, har du sålt din bil? | |
|
Matrox; Yes box. Till Lund. /eFx |
|
|
Länk <-- till den här killen, för att vara exakt. /eFx |
|
|
Förutom att lyssna till den brummande motorsången :-)) så lyssna jag på några favoritlåtar bl.a : Ian van Dahl - Nights on java Dj Sammy - Boys of summer Schooter - Weekend 4 Strings - Diving >>> denna lyssnar jag på om och om igen:-) |
|
| Säger bara en sak.. Iron Maiden. Mer kult blir det inte... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.