|
|
|
|---|---|
BeeMWe playboy |
15 000 mil med "egen gjord service" dvs ingen s-bok utan nedksrivet vad man privat gjort. Det läckte olja lite grann från motorn,reva i sportstol men den var mycket fin för övrigt. Han ville ha 40... Lite mycket för en läckandes motor... Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
Var det en E30 eller E36? |
|
BeeMWe playboy |
e30 88a Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
Det lät ganska högt. Borde nog ligga någonstans runt 30 |
|
Mangemannen |
Det finns fler fiskar i havet. // Magnus |
| Det låter ju som min, den kan du få för 30. | |
BeeMWe playboy |
Det e nog inte du. säljaren nobbade 32. Den var vit för övrigt, här är annons. Länk Är på jakt efter en fin 320/325a (E30) 88a eller nyare, sv-såld med s-bok (eller import med s-bok stämplad hos BMW). Gärna nära Uppsala/Sthlm. (M)irc Dalnet #bmwpower |
| Min har faktiskt lite rost också, men annars är den bra. | |
Abbis |
Jag har en sådan till salu.. Svartmet copé ingen rost mycket fin. Lacken är i otrolig skick, sliten förar stol, men annars mycket fin. Gått 19000 mil med full s-bok import finns i gbg, men det är värt att ta sig hit du kan få den för 20' men då äe det ingen prut mån........... Ring på 0707-410811 vid intresse |
|
Jag har oxå en 325iM -89 begärt pris 33000:- nos@polisen.nu Nos 325iM -89 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.