|
|
|
|---|---|
|
Märkte idag i hällregnet på vägen hem från Rosersbergs slott att "normalfarts"-läget på torkarna inte fungerar som det ska. Istället för att vifta hela tiden går de på intervalltork i både läge 1 och 2. I läge 3 däremot viftar de som de ska. Kan det vara något relä som spökar? Tvättade motorrummet igår så det kan ju ha kommit in fukt någonstans. Hjälp! __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) | |
|
Jag hat märkt att när man har dom i läge2 och står stilla typ rödljus så går dom över till intervall fär att sedan bli normal när man kommit över kankse 10 km/h... kan det vara något i den automatiken som hängt sig?? "Don´t try to fix me, I´m not broken!" |
|
|
TheMaztr: Med tanke på din puts så är det med största sannolikhet vatten/vax eller annat medel som är boven i dramat:)) Lycka till Ps.jag åkte GT3 från träffen:)))) |
|
|
defiant: Det var som sjutton, har faktiskt inte tänkt på det förut! Får kolla det imorrn när jag ska tvätta bilen (andra gången på 2 dagar). Kör ju aldrig i regn i vanliga fall, så torkarna är mest avstängda. starre: Verkade ju inte helt osannolikt iaf :) Btw, hur mycket fick du tjata för att få åka med? :D __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
| defiant, det som du skriver är ju standard, inbyggt från fabriken men att det där hänger sig verkar skumt. Måste vara reläet som styr den funktionen. | |
|
jag märkte det av en tillfällighet, i början trodde jag det var fel på dom oxå.. "Don´t try to fix me, I´m not broken!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.