|
|
|
|---|---|
|
Hej! Det står en rödbrun M3 E36 cab i kista någon som kanske saknar bilen? | |
|
Reg nummer bilregister o sen ringa ägaren... Länk |
|
| Tyvärr han jag inte med det därav la jag lite info på power siten | |
|
I kista? hmm? kan nån förklara? Mvh Mohsen |
|
|
Tror han menar Kista, utanför Sthlm.. Två bilar är fler än en.. |
|
|
Jaha, nu känner jag mig jätte dum :( Fick för mig att någon begravt en m3 i en kista! Så de kan bli när man inte skriver orter med stor bokstav :) Mvh Mohsen |
|
Beeemer 325 |
har nog aldrig sett några bil kistor måste ha varit en väldigt stor kista om nån ska få ner en bil i den mohlsen...hehe... |
| Var ute i går e.m och tittade närmare och det var tydligen ingen M3 men en E36 cab med M3fälgar som stod/står-? övergiven i Kista trakterna i närheten av utfarten till motorvägen. | |
|
Det var en E36 325 cab, såg den i fredags när jag hade vägarna förbi och noterade att det var punktering på vänster bakhjul. Igår eftermiddag när jag åkte hem från Rosersberg var där några som grejade med bilen, förmodligen skulle de montera ett reservhjul. Tror däremot inte att bilen hade M3-fälgar, utan det var snarare 16-tums standardfälgar. Synnerligen fula :S __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Såg oxå bilen, tror d var igår så stod en E46 sedan där o hjälpte till. Var förbi nyss och då var bilen borta. Mvh/Soki Länk |
|
|
För att fortsätta med Sthlmsförorter, ni har väl hört den här: Avskedad i Stockholmsförort - fick foten i Handen. Inte en BMW till... |
|
|
Hehe, den "M3"'an blev ganska drastiskt degraderad här... Tänk om det vore så enkelt då man ska köpa bil begagnad.. Få ner priset från M3-nivå till "325 med synnerligen fula 16" "-nivå :) // Björn |
|
|
" -fick foten i Handen" Lätt roligast! Mvh Mohsen |
|
|
Bättre en fågel i Handen än tio i Västerhaninge... Det sannolika är väl att bilen i Kista är stulen. För tio år sedan fick jag en BMW stulen på Östermalm, och den återfanns efter en vecka av bängen i Tensta, ordentligt sönderkörd och med tre av fyra hjul stulna. Och varför tog de inte det fjärde? Dessutom hade de snott vindrutetorkarna och lite trälister. My Bimmer is my mistress |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.