|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu é dé klart...lätt som en plätt. Det var bara att ta av växel- handtaget, vika upp "konsolskivan" och ta bort hela rasket. Sen monterar man det enkelt vid en bänk t.ex...lägger dit nya ramen men ljusskenan och trycker i lampan i hålet, finns färdigt på "konsolskivan" sen är det bara att skarva in lampan på belysningssladdarna till automatomställningsknappen, vilket ord, sen tryck dit hela klabbet.....även gubbar med "tummen mitt i" fixar detta. Tidsåtgång ca 20-30minuter. Peo |
|
|
har du några bilder så maila mig, visst fanns det bild på den tyska sidan men skadar inte att ha fler bilder! Ler* MvH Bmw 4-ever |
|
|
Tyvärr, digitalkamran har packat ihop....du får hålla tillgodo med "länk" bilderna....men i verkligheten blev det 10 på en skala på 10. Bara så läckert....gör det, garantera att du inte blir missnöjd. Peo |
|
|
Hejsan Ska också montera detta på min 535i -89 Är detta de enda artikelnummer man behöver? 07509063579 51168356180 51168145555 51168147468 (4-vx kuliss) Kan inte öppna .pdf dokumentet, har bara acrobat reader 4, krävs visst nyare, och ja har modem, så någon 15mb nerladdning kommer inte på fråga ;) //Mvh Simon |
|
|
Ja det är helt rätt, och när du ska koppla in dig på strömkabeln till ljuset i växelprogramknappen så anväder du "skarvklämmor" sådana som skär igenom den befintliga kabeln. Och det är enkelt att finna vilka det är, snäpp upp "locket" på kabelhärvan och slå på parkeringsljuset, sen kollar du vilka som ger ström och samtidigt ser du färgen på vilka kablar du ska skarva in dig på. Och jag lovar, du kommer att bli supernöjd med resultatet...fattar inte att flera inte gör det?? Men, men... Och skulle du ha någon fundering..ge mig ett mail. Peo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.