|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag undrar när karossen E36 senaste årsmodell var, för att i Tyskland hittade jag en E36 från 2003 ? Kan det stämma ? Eller är det så att det är E36:or som inte blivit sålda, förräns så sent fast de var oanvända. Mvh Hawar | |
| Jag skulle tro att E36orna slutade produceras 2000 då några några cabbar och compacter rullade ut. Finns definitift inga e36 03'or måste vara sent utplockad isf. | |
chrille70 |
Z3, som räknas till E36-familjen, finns som årsmodell -03. Tillverkades väl t o m mars/april, tror jag. Mvh Chrille |
| Men de jag hittade var en 316 touring och en 318 touring, båda var E36 | |
|
Sista tillverkningsår för E36 touring skall vara 99. Så de låter minst sagt skumt. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Hej ! Låter riktigt suspekt det där . Har du nån länk eller så till dessa ? |
|
| Det går ju tyvärr inte att länka till sidan, jag hittade de två på Länk och sedan får man söka begagnad bil. | |
|
Måste vara någon på lagt in fel information på bmw.de 316 Touringen Länk var inreggad Maj 03, men hade gått 12000mil+, och kostade 11' EUR så det kan inte vara en 03a 318 Touringen Länk var inreggad I Juni 03 och hade 10000 mil på mätaren. Över huvudtaget finns det en del bilar på bmw.de där data om bilen inte stämmer. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.