|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nån som vet om en 325:a motor från 88:a & uppåt passar i en 318 från 88:a & uppåt? Och vad säger Bilprovningen om det? /Mikael | |
Aldric |
Det där finns det nog ungefär 50 trådar om, söker du på ämnet hittar du allt du behöver veta. Men det korta svaret är: Det fungerar inte. Give it up. |
|
om du kommer in till bilprovningen med en bil som har en sexa där det skall sitta en fyra så kan du nog tänka dig vad dom säger :) BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
lynvingen24 |
318I E30 til 325I E30.....? Du skal ikke se bort fra at det er noe problem... Bmw har samme karosseri på bilene sine, Det er like stor plass i motoromat i en 318I e30 som i 325I... men for å få den godkjent må du bytte bremser... etter som 318 har trommel bremser bak... du må rekne med en del modifisering av kjøle/vifte annlegget... lykke til.... hvis det er noen andre her som hvet av prosjekt eller ombyggings prosjekter som er å finne på nettet er jeg intrissert i adreessene!! på forhånd takk! |
lynvingen24 |
318I E30 til 325I E30.....? Du skal ikke se bort fra at det er noe problem... Bmw har samme karosseri på bilene sine, Det er like stor plass i motoromat i en 318I e30 som i 325I... men for å få den godkjent må du bytte bremser... etter som 318 har trommel bremser bak... du må rekne med en del modifisering av kjøle/vifte annlegget... lykke til.... hvis det er noen andre her som hvet av prosjekt eller ombyggings prosjekter som er å finne på nettet er jeg intrissert i adreessene!! på forhånd takk! |
lynvingen24 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.