|
|
|
|---|---|
|
Ni har väl inte missat att det ska va crousing i Gävle lördagen den 30/8 ( i morgon). Jag hoppas många Beemer människor tänker ta sitt förnuft till fånga o komma o glida lite. // Patricia | |
|
Inte vidare långt, men har tyvärr andra planer.. nästa gång! /eFx |
|
| kommer nog att åka några varv, hoppas bara det blir bra väder. | |
|
Kommer dit, tyvärr i en 142 -71 men vafan jag är där iallafall... Dessutom är min e28 inget att se =) //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
| ses snart då! =) *skuttar in i bilen o flår mot staden* | |
| Blue325<< var det ni som åkte runt med Brynäs flaggan på slutet?! | |
|
rally_babe<< ja jag hade med mej en något överförfriskad kompis som tyckte det var en skitkul ide, själv försökte man bara sjunka ner i sätet och gömma sig =) |
|
| *hehe* ok ja då var det er jag tutade åt borta vid parkerinsghuset typ. tänkte haka på er men det verkade som om ni tänkte dra er ur staden så vi vände =) | |
| okey det hörde jag inte, stereon och brynäs ropen var väll för höga. | |
| hehe..jak anske det...de i baksätet vinkade glatt i alla fall =) | |
| de där gamla 325:orna kan visst vara rätt ettriga ;) kunde inte låta bli o störa igår *skrattar* | |
| jag anade att det var du, har bara sett dig i 330:in tidigare, du gör dig verkligen förtjänt av ditt nick namn :) | |
| *skrattar* tackar för den! =) svårt att låta bli ibland bara hade en såndär riktigt bus fredag, e liiiite mer skötsam i 330:n *fliiiin* | |
|
Hej rally_babe! Hur går 330cs då?? Det är en sagolik fin bil i alla fal :) Det var jag som gjorde i årdning den för leverans. Fick du nån ordning på reläet eller var det var på 325an då?? M.w.h. Rickard på BMW i Gävle MR Autoglym |
|
|
*skrattar* jag antar att hela Autovation kan sagan om det lilla reläet, oförglömligt för mig i alla fall *haha* Men ja det var till lilla herr 325...som oxå skulle behöva "rekondas" *mutter* Nåja får tacka för fin putsningen på 330:n då .. o som du säger den är grymt fin. Jag trodde aldrig jag skulle lyckas övertalal pappa att köpa med clubsport paketet. vart så paff när jag drog upp garage porten när jag skulle ställa in min o det plötsligt stog en ur"sexig" bak framför mig....tappade faktiskt garageporten igen så pappa fick ont i magen *hahaha* Den e underbar att köra *vinkar lite med högerfoten* ;) rally_babe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.