|
|
|
|---|---|
|
bmw 528i 98 med tv/navi, skinn, 17", 4*hissar, antispinn med mer, ej elstolar eller lucka, snart 12000 mil och import. lite märken på lacken i övrigt i hyffsat skick. begärt pris är 147000:- med 17" och 140000:- utan. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Hyfsat bra pris, om den är välservad och milen stämmer. ///MVH Hasso Länk |
|
Hyffsat pris anser jag också, dock går det nog sannolikt att pruta ännu lite till i dagens hårda bilförsäljningsklimat. /Simon |
|
|
det går att diskutera priset lite, men jag är lite tveksam angående bilen. såg nyss här på m-power en 528 99 för 149000:- bvsa, den hade också tv/navi, steptronic och 17". verkade va rätt så fin. jag ska titta på lite fler innan jag bestämmer mig. finns det några fel eller annat som man ska se upp med på en e39? |
|
|
Ett tips bara, gör en milkontroll hos din BMW-handlare (2-400:-). Alla importbilar verkar ha gått 12000 mil........ Av erfarenhet så verkar man få räkna minst 5000mil/år dom åren bilen har gått i Tyskland. Inte för att jag personligen är rädd för mil på en BMW, men det kan ju bli jobbigare att sälja den i din tur. Tror att det snart blir svårt att sälja en importbil utan dokumenterad milkontroll gjord hos aukt BMW i Sverige. Att skicket är bra, kanske inte räcker för näste köpare... Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.