|
|
|
|---|---|
| Vad driver det batteriet som sitter under förarsätet? Har alla e34:or det? Det är ett 9v batteri. | |
|
Tror inte att jag har det på min e39:a K-Jörgen |
|
| Va? Finns det också? Det kanske är till för minnet till elstolarna... | |
|
Jag har aldrig hört talas om att det finns ett batteri där. 9V säger du, inte ett vanligt som man köper på ICA va? ___ Min sida: Länk |
|
|
den vanliga stolsvärmen är sönder.. på vintern kopplar man in det o så får man röva-värme...enkelt :-)) Ärligt talat har jag ingen aning vad det är för något. Själv har jag en CD-växlare under förarsätet. Mvh Patrik _____ 8/6-03?Länk |
|
|
Skumt, nä jag bara kom på att jag har haft det ett tag utan att veta vad det är till för :) Jag har inga el-stolar, bara vanlig röv-värmare. Kan det vara för att det är en dieselbil? Kanske extra glödnings-batteri? Jag vet inte, men det sitter där det sitter. |
|
|
Är du säker på att det är ett batteri? Hur ser det ut isf, storlek, beteckning? Till glödstiften kan det inte vara, möjligen nåt back-up batteri till något elektroniskt. FP |
|
| Ja, ett batteri är det allt. Inte så stort 10 cm högt och 10 brett ungefär. Möjligt att det skulle kunna vara ett backup batteri, men till vad? | |
|
Är det anslutet med några kablar? Eller står det bara där till ingen nytta? Är det "fast monterat"? Mvh Patrik _____ K-na BMWPower meet, Autumn Ed. Länk |
|
|
Kan det vara till någon gammal mobiltelefon eller till något larm? Finns det tecken på att det har suttit någon telefon mellan stolarna eller om bilen har haft något skumt larm installerat? /Anders |
|
|
Det här var ju spännande :-) Det här måste du lösa kättaren, vi vill ju veta vad batteriet är till för! Hur vet du att det är 9 volt förresten? |
|
|
Drutten: Det stog väl på batteriet tolkade jag det han skrev.. Mvh Patrik _____ K-na BMWPower meet, Autumn Ed. Länk |
|
| Ja, kanske det, men 10x10 cm (djup okänt) tycker jag låter som ett ganska stort batteri, så jag undrade bara om det var uppmätt till 9v eller om det stod på det. | |
| För ganska länge sen fanns ett stöldskydd som aldrig blev godkänt,tjyven fick en hel del ström i arslet när han satt sig i stolen..men som sagt det blev inte godkänt...skulle ju kunna vara nåt åt det hållet | |
|
Börjar dra ihop sig till en "har jag avlyssningsutrustning i min bil" tråd,kul,hade mycket roligt åt den. :) Henrik |
|
|
En bild på underverket hade varit kul. FP |
|
|
Den här gången bara måste det vara någon high-tech avlyssningsutrustning med sändare men utan serienummer, annars blir jag besviken :) Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Ingen telefon i bilen, bara handsfree (mobil). Kollade inte på betäckningen, men tyckte det såg ut som ett 9v batteri? Det är inte fastmonterat, det ligger lite sladdar bredvid. Fan, jag trodde alla hade ett sånt? Nu måste jag faktiskt undersöka det här närmare. Ingen bild tyvärr och ingen digitalkamera heller dessvärre :(. Men jag ska återkomma med utförligare fakta. |
|
|
SÄPO är överallt K-Jörgen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.