|
|
|
|---|---|
|
Sorry var bara tvungen att skriva av mej lite , var och hämtade mitt senaste "nyförvärv" m535i -85.... Det är härliga bilar det..... Jag har dock en fråga , hade inte alla m535 farthållare standard från fabrik ????? Billy B-10 Länk | |
|
Nix,farthållare var ej standard....Grattis till "nya" vagnen :) Mvh Janne. |
|
|
så.... bmw var alltså väldigt snåla med utrustning på den tiden..... Tackar .---> Janne T Billy B-10 Länk |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Farthållare på M535 var ganska ovanligt, min f.d hade inte det. Hur går det med E12:orna då, har du övergett dem billy? ;-) /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
| BMW-Beroende, skönt att se dig vid datorn.. Du överlevde iallafall hemresan då :-) | |
LTK: Hehe...jodå allt gick bra, till och med poliskontrollen(!) Jag är....faktiskt helt nöjd. Fast det är klart, det krävs ju inte mycket ill gammal BMW för att jag skall bli nöjd. Sålde 733:an igår förresten. /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Jag bara gratulerar.... fin och rolig bil har sålt min men är alltid sugen på att köpa en till... M.V.H Mauricio Ps. Har du bilder på den !!!!!! skicka till mig så fort du har!!!! |
|
|
Bmw-beroende-------> 525 (e-12) finns fortfarande kvar här hemma.... Fast idag så ställde jag av henne.....Har stora planer för denna bil...... FAst det kommer nog att ta ett tag... Billy B-10 Länk |
|
|
BMW-beroende, poliskontroll *asg*.. Måste vart spännande. Grattis till B12an :-) mvh Johan Länk |
|
LTK: Jag körde först och min sambo efter, en polisbil "blåljusade" in henne och undrade vad som fanns i kärrna, döm om hans förvåning *ler* Han kommenterade bara glappet i släpvagnskontakten... /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.