|
|
|
|---|---|
|
Hur gör ni igentligen med besiktningen? Skiter ni i besiktingen å gör iaf? eller byter ni motor och besiktar? För jag har väldigt svårt att nån har fått ett intyg av bmw,lr? | |
| Allt går att besikta för pengar, nästan allt :);) | |
|
River ur dan före o sätter på dan efter ;) tacka autotune! BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
Bra fråga! Den enda metod som borde funka är riv ut dan före och på dan efter, men. Sen gäller det ju att få motorn och avgasrening att funka också, med sänkt komp och allt.... Det i sin tur innebär att man måste kunna mappa om motorn relativt enkelt. Vore kaxigt att stå på besiktningen med en laptopp och ställa in lambavärdet he he. E |
|
| Om man byter motor rakt av behöver man ju inte fixat nå annat,om man har en orginal motor liggande... | |
|
Hmm kör obesiktigat.. kostar 600kr om pappa blå skulle komma på dig Min bil!! Länk |
|
popper |
Fegisar, hi hi... Själv åkte jag in med samma motor som jag kör på gatan med...*ler* |
|
popper: Och med de menas? |
|
| Sätt den i en 240 75a så e saken biff. | |
|
Å Vem f#n vill holka runt i en 240 då???????!!!!! Min bil!! Länk |
|
|
Inte jag! :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Inte så många är inne iaf..:) Måste ju va fler än dessa som har turbo i sin bmw här!? |
|
|
Jo just det, jag byter ut allt. //Ticco www.ticco.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.