|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har precis köpt min 523:a och ska fixa en skyddsklädsel både fram och bak. Kan någon rekomendera något. Skall man hålla sig borta från Biltemas och Micros skyddsklädslar eller är dem ok? Någon som prövat klädsel från Pebe? Vore tacksam för lite tips. Obs, har sökt på forumet men inte hittat något vettigt. mvh Larsa | |
|
PeBe är av mycket god kvalitet och stort urval och sorter att välja på ( t.o.m. riktigt bra "fuskskinn") ( sen har visst även BMW om man likt en del här är "orginal-fetischister"....) Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
|
Magnus När jag pratade med BMW i Solna så hänvisade den killen till Pebe, och på honom så lät det som om BMW inte gjorde något eget. /Larsa |
|
|
Har för mig jag sett i BMWs kataloger ( det finns iaf fårskinns överdrag inför vintern...) Det är nog så att BMW har men priset är i nivå med att eftermontera skinn, därav hänvisningen till PeBe Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
|
har precis monterat PeBe klädsel i min bil och kan säga att den är riktigt snygg! om man jämför med vad som finns på marknaden....sen både ser och känns den kvalitativ...gav 500 kr för ett set till båda framstolarna och det tycker jag att det är värt! BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
litet tillägg: Länk den klädseln köpte jag...har den blåa varianten och tycker som sagt att den är snygg! BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Bmwfreaken Vart köpte du den, Mekonomen eller var det någon annan återförsäljare? Den ser fin ut. Själv så skulle jag vilja ha något enfärgat men det verkar vara helt omöjligt att hitta. Skall jag ha Pebe så får jag lägga till ca 1600kr för baksätet eftersom det måste vara skräddarsytt. mvh Larsa |
|
| Tänkte skaffa en skyddsklädsel till baksätet på min E39T. Några tips? | |
| jag har precis lagt ut en annons på en skyddsklädsel här på ap. Kika gärna där. | |
| Fixat. Hittade ett svart överdrag på Biltema för 79.90. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.