|
|
|
|---|---|
|
Ni som kör budget turbos, vad för intercooler brukar ni? Jag vil köpa en begagnad, men vet inte vad som vil passa bra. Om det e möjligt vil jag ha intercooleren framför kylaren. | |
| jag har saab 9000 ic + kylare och elfläkt, el fläkten är framför "ic" sen kylaren från saab 9000 för där är termostat ibyggt i den. lycka till och 9000 saker är billigt kryllar av 9000t på skroten | |
|
Har du några bilder? |
|
| ja det har jag, ge mig din mail adress så ska jag skicka några bilder till dig! | |
|
Har skickad mail til dej nu! ;) |
|
| okej, skickade bara en bild till dig, jag har inte bredd band längre sen jag flyttade för det gick inte att leverera till den nya adressen än så det tar ju skit långt tid att skicka bilder. tyvärr, men har skickat en bild iallfall där är ic monterad! mitt bygge har kostat mig ca:8000:- menm behöver en ny snurra! lycka till med ditt bygge | |
|
Såg på bilde, men var e kylaren? Kunde inte hitta den på bilden. Hvilken årsmodell är din 325 motor? |
|
| kylaren var inte monterad ska ta en ny bild och skicka dig nu när det är färdigt, det är en saab 9000 kylare som jag monterat efter ic. min motor kommer ifrån en -89:a | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.