|
|
|
|---|---|
| Vad ska den stora displayen brevid knapparna visa, utetemp och innetemp? Den har varit helt svart sen jag köpte bilen, hur ska man kunna få det och funka? | |
|
Va? Min har också alltid varit svart så jag har tagit för givet att det ska vara så! Har jag fel? Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Jag hittade denna bild när jag kollade lite bmwbilder! Länk |
|
| Dom är svarta på båda mina, har aldrig sett det där förut. | |
|
Tiruz, Det där ser ut som, och är förmodligen, ett hemmabygge. Ingen dum idé dock. Har funderat över den där svarta panelens betydelse... Någon får gärna rätta mig om jag har fel. Kan dock inte minnas att det står något om detta i instruktionsboken...? Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
USA modellerna har varningslampa för bältet i det fönstert. |
|
|
Tjabba min display är helt svart jag trycker på check och då händer det ingenting någon som vet va det kan vara för fel? |
|
|
Den skall vara svart. Inget fel. Om du har något fel och det blinkar CHECK mellan hastighetsmätaren och varvräknaren så clearar du det genom att trycka på den svarta knappen. |
|
|
Nytt projekt! Kan ingen som är lite haj på detta försöka sig på att bygga en temperaturmätare där och sen dela med sig av erfarenheten? :D Skulle bli glad då för jag tycker den ska innehålla nåt. Ser bara tomt ut där uppe annars. |
|
|
Hmmm Den har jag klurat på många gånger! Men vad e den till för frånbörjan? Den måste ju ha någon funktion i någon bil? dock sällsynt kanske? Annars skulle den väll aldrig satts i någon bil? |
|
|
Läs vad WTECH skrev. Varningslampa om man inte tagit på bältet. |
|
|
E30 cabbar har iaf innerbelysningslampan i den mörka rutan i checkpanelen. ///Jonas Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.