|
|
|
|---|---|
anzoni |
Etter senking av min 1.8 (98) ble bilen noe lav bak eller høy foran om en vil. Jeg har korrigert dette etter beste evne med andre gummiputer bak etter tips fra Z3 board USA, men lurte på om det fantes noe lignende for fjærene fremme eller lignende produkter? Bilen kunne med fordel vært 1 cm lavere foran. Biloen ble vel ca 2.5 cm lavere etter senking enn den var med standard fjærer (ikke M-sport). Jeg har hørt om ett annet skålsett for fronten som visstnok skal gi 1,5cm. Har noen prøvd dette. Husker dessverre ikke produsenten, men dette er ett produkt i bla D&W sin katalog. Alle tips er interessante! |
|
lägg en säck potatis i motorumet då blir bilen tyngre och sänks lite ;-) allvarligt: menar du att du skulle märka 1 cm skillnad? 1cm betyder typ 70 promille av bilens ursprungliga höjd... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
anzoni |
Det tror jeg nok. Det er mer mentalt det går på. Målingene jeg gjorde før og etter tilsier at senkingen er større bak enn foran. Klart, spesielt synlig er det ikke, men så er heller ikke senkingen spesiellt stor i utgangspunktet. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.