|
|
|
|---|---|
karlerik |
Okej alla! 60.000:- 525 vad ska jag ha ,vill ju ha "allt" Men inte Touring, Motortyp osv ,,vad tänka på Roger |
karlerik |
Nää. de får nog bli en volvo igen.. Roger |
|
upupup.... e du säker på det, 325 limo kanske, kan du meka själv så¨en m5 tidig modell. osv osv |
|
|
Håller med WTECH. Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
540 94-95 kanske? /Simon |
|
| Om du vill ha en 525i, så satsa på en -93 eller senare då de har 24V och VANOS motor (192 hk och bättre vridmoment.) Dessa motorer är också väldigt driftsäkra och går otroligt bra. Du får en fin sån med mycket utrustning för 50-60.000:- om du kan lägga mera, så köp en -95 för dessa har den nya snygga breda fronten och M-kjolpaket. (Kallas Executiv Paket.) Det innehåller även mera saker... | |
| Förresten, jag tänker också byta bil snart... Fast jag är fortfarande helnöjd med min 525:a, förutom motorstyrkan. Vill ha mera hk! Jag ska köpa en 540 -93 eller -94. | |
karlerik |
Ok jag tänker väl om igen då,, Roger |
karlerik |
Har kollat på 525-94 192 hk 22.000Mil import kan de va nåt ovad ska jag se upp med förutom de klassiska bussningrarna? såga stt torkararmen på vä sida låg mot huven o de e sorgligt av bmw att inta ha fixat eftersom även de äldre modellerna har det .men visst varje bilmärke har sitt lilla fel som återk. e de här en vanos M50? tänker nog 2i ggr innan jag byter bil igen Roger |
|
Det är säkert en kanon bil! Ja, den har Vanos motor. Kolla upp service historiken. Torkarmekanismen är ett standard fel på alla E34, nya som gamla tyvärr. En ny torkarmekanism kostar ca 1800:- på BMW och är dessvärre lite jobbig att byta har jag hört. Jag måste byta på min bil också. Undersök de klassiska rostställena på E34: *tanklocket *skärmkanter *dörrtrösklar *baklucka *bromsrör & bränslerör |
|
karlerik |
Ok tavk så länge..återkommer Roger |
karlerik |
Har varit o kikat lit på den igen..o fick reda på att kondensorn till ac:n var paj ,dyrt att repa?Ny kondensor fyllning o kolla tryck..bergis följer det med ansl.oxå Roger |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.