|
|
|
|---|---|
RafkoM3 |
Är det någon som vet om jag ska byta till ett EVO svänghjul på min s14 eller behålla mitt standard svänghjul? Tänkte mest fördelar och nackdelar... Tänkte mest på att turbon(gt40) vill ha lite belastning så den får upp laddtryck, och om svänghjulet blir för lätt så kanske jag tappar respons? Har motorn ur bilen nu så det blir ett snabbt byte om jag bestämmer mig... Länk Länk |
|
Jag har ingen ideé alls skulle bara kolla om du lever. Körde mot en 3,8 på strippen idag, han fick duktigt med pisk, sen skulle jag prova mot en 3,2:a, gick mindre bra då jag inte kunde se min varvräknare, inget ljus och hans bil lät som fan sen flög slangen av, snacka om pinsamt!! Vi hörs. Länk Någon som har 1st Hartge 16" E30!!!!!!!!!! |
|
|
Svårt att säga.... Vad väger EVO svänghjulet/orginal? Du får väl prova och se vad du tycker. Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
RafkoM3 |
Caulev: Jodå jag lever... Jobbar bara mycket, o resten av tiden spenderas i garaget. Har bestællt AN kopplingar och massa smågodis som STÅLspunna brænsleslangar och avgasbandage och sånt. Køpte en brænslepump som klarar 550 hk så nu blir det pulver! Ska fixa till allt nu nær motorn ær ur bilen... Man ska inte se sin varvræknare, man ska høra varvet ;) Vi ses Länk Länk |
RafkoM3 |
Bonje: Om jag bytar så kommer jag ej orka byta tillbaka. Får jæmføra vikten på dem, men om jag hade fått tips så hade det varit super... Länk Länk |
|
Rafko Men hur fan skall jag höra när m3:an hördes 5 ggr mer än min bil??? Länk Någon som har 1st Hartge 16" E30!!!!!!!!!! |
|
RafkoM3 |
Tufft :) Vilken slang fløg av? Länk Länk |
RafkoM3 |
Var kørde ni igår førresten? Länk Länk |
|
Insugsslangen, alltså den från ic:en till insuget. Måste fixa det ordentligt. Bilen skall ställas av nu så vi får se. Körde på Borrgatan kallat "Svanen" snute kom efter att jag hade kört mot M3:an. Länk Någon som har 1st Hartge 16" E30!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.