|
|
|
|---|---|
| M-S Bilar. Är det någon som hört något om denna importbilshandlare? Eller gjort affäarer med denna firma? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
länk?? ///MVH Hasso Länk |
| Firman har ingen hemsida! Kanske inte är ett gott tecken? | |
D-diddy |
Jag bor i örebro, har du någon adress till firman?? så kan jag åka dit och kika. så slipper du åka fr. uppsala för att inse att det är en hästskojjare. David |
|
Har ingen eller rättare sagt hittar jag ingen adress, tråkigt nog. Sökte på bytbil.com och av bilderna att dömma verkar han finnas i ett bostadsområde. Tack så mycket ändå |
|
|
Någon som fått veta något om den handlaren? Hasso kanske som bor i närheten? :-) Här är hemsidan: Länk Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Inte den blekaste men det ligger tydligen bakom Groddens silo, ser ju seriöst och bra ut :)) ///MVH Hasso Länk |
|
He he he... fint skjul dom har. Jag har skickat iväg min farbror som bor i Örebro för att kolla in dom.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.