AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
3.146

Snyggast njurar?

Sida 1 av 2
pe
207
peca
E61 Touring LCI
Då jag byter åsikt varje dag om vilken njurvariant som är snyggast till min bil så vore det kul med ERA åsikter och motivera gärna...bilen är som framgår en 528:a med utvändigt M-paket och färgen är svart. Kombinationer som jag hittills funderat över är:

1. Original
2. Original svarta njurar och svarta ribbor
3. Original njure med kromade ribbor
4. Facelift njure med svarta ribbor
5. Facelift njure med kromade ribbor
6. Facelift njure svart med svarta ribbor
7. Facelift njure svart med kromade ribbor

Just idag är det är det alt.6 som är hetast men det ändrar sig snabbt :-)

Så kom med er åsikt!

Tack på förhand!
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
"Facelift njure nr. 5" = M5-njure? Ja, den er absolutt snyggast i hel krom, ikke minst på en sort bil!
Ca
226
Castor
320 -89
M3 -87
325i -93
Nr5.
Alla säger till mig att jag också ska skaffa "M5 njurar" men jag är också lite inne på Nr.6... men jag vet inte längre....

___
Ra
385
Rammstein
523 e39 '99 Biarritzblå met
Helsvarta grillar ser ut som nödlösning efter krock. Kromring och kromade ribbor ska det vara.

____
Don't fuck with another man's automobile.
Jag håller ju inte med dig riktigt om det Rammstein... men jag börjar tycka att det kanske är snyggar med M5-njurar. Men det ser så stort ut...

___
pe
207
peca
E61 Touring LCI
Håller med S 328 R om att det ser stort eller t o m blaffigt ut med allt i krom. Helsvart på svart bil tror jag kan se ganska aggresivt ut.

Har i varje fall beställt facelift njurar med svart "överdrag" så jag kan välja på plats. Känns även dag "två" som alt. 6 är starkast.
pe
207
peca
E61 Touring LCI
Håller med S 328 R om att det ser stort eller t o m blaffigt ut med allt i krom. Helsvart på svart bil tror jag kan se ganska aggresivt ut.

Har i varje fall beställt facelift njurar med svart "överdrag" så jag kan välja på plats. Känns även dag "två" som alt. 6 är starkast.
peca: Kan inte du maila mig en bild när du har monterat njurarna??? så jag får se hur det ser ut....

___
På en svart bil är svarta njurar hur snyggt som helst!
#1. Original är original.
Annars #5.
pe
207
peca
E61 Touring LCI
S 328 R: Bild kommer när delarna landat i fronten!!
Fi
240
Fidde766
328iC -95 "speciale"
Jag har ingen kommentar mer än att du som skall köra bilen skall trivas med det val du själv gör.
Det är du och ingen annan som skall trivas med bilen..

Jag menar du köper ju inte en ny grill för att andra skall tycka den är snygg om du själv tycker att det bara blev sådär eller?

Lycka till med ditt val!

"Modda bör man annars dör man"
Fidde766: så är det alltid. Jag köper inget för andra ska tycka det är snyggt, jag köper det för jag tycker det är snyggt. Men det är aldrig fel med lite input... plus om någon redan har alternativen som man tänker på så kan man ju se det innan man lägger ner pengarna själv.

peca: tackar för det.

___
208
nöjdet
530d Touring-99
jag kör med nr.5 kolla bilden jag tycker det gjorde hur mycket som helst när jag satte på dom mot orginal. Länk

Länk
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
Fidde766: Visst er det viktigst at man selv liker bilen, men det virker som at du har hengt deg litt mye opp i at det er en uting å tenke på hva andre mener. Har man ingen spesiell formening er det ok å diskutere seg fram til hva man tycker er snyggast, han kunne jo bare ikke bestemme seg.

En annen åsikt jeg har om njurar og lister er at crom = mer stil og luksus-preget. Sort = sportslig. Men bilen trenger ikke være shadow line for å være sportslig.
Helsvart! Hur coolt som helst!
pe
207
peca
E61 Touring LCI
Fidde766: Det är klart man har saker för sin egen skull och är nog ganska medveten om vad jag vill i de flesta fall...men inte just i detta och därför ville jag höra lite andra synpunkter. Det är väl för att vi är medvetna som vi åker BMW ;-)

nöjdet: Riktigt snygg bil...M5-speglar gör väldigt mycket för intrycket och de fälgarna är absolut mitt förstaval till 5-serien...dock lite dyra för mig nya!!

S 328 R: När man ändå är igång och berömmer så är dina nya fälgar ett stort lyft för din bil...riktigt snygga fälgar det också.
nöjdet: Skulle kunna döda för backspeglarna ;)

peca: jag tackar för det... är väldigt nöjd med dom fälgarna.

___
pe
207
peca
E61 Touring LCI
Nu sitter det svarta njurar i fronten...blev bra enligt mig...mer sport än stiligt men framför allt inte mainstream!!
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Ser billigt ut med svarta ringar runt om tycker jag.

//Thorssa
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.