AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
12.872

spray mot hastighetskameror, vart köper man?

Sida 7 av 7
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Polisen verkar ju väldigt övertygad om att den inte skulle fungera. Men det är klart, dom är väl jädrigt skraja att varannan svensk ska utrusta sin bil med detta och på så sätt bli immun mot kamerorna. Så vad ska dom säga.... :)
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Citat ur borås tidningen " Dessutom sty dataprogrammet så att ljuset riktas mer mot föraren...."
Schyssta program dom har... Som kan ändra en ljusbild bara sådär.. Eller är det reflektorformen som blixtsnabbt ändras?
Kvalificerat skitsnack. Utustningen de använde var snarlik med den som polisen har, och alla avstånd var uppmätta.
Men som sagt polisen är väl lite skitnödig över att deras 50 miljoners program kan gå i stöpet pga en spray för 295kr... Som dessutom räcker till 6 st plåtar.
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Scen 1. Representant för AutoPower samtalar med rikspolischefen under informella former..

Länk

Två bilar är fler än en..
Den va råbra, är det Coca-cola som lagt upp den verkligen???
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Lite mer å läsa i GP:
Länk

/Eivind
ha
1.072
hammar
540iA -97 (E39)
550iX GT (F07)
Lite roligt detta med att "alla" frågar om var man kan köpa och om det fungerar.
Sedan när "alla" har köpt burken så är det ingen som vågar testa och lita på att det fungerar... det tycker jag är lite roligt faktiskt, köpa en sak man inte vågar använda eller lita på, men ingen har sagt att jag har bra humor heller för den delen. ;-)

/Hammar
Nån som hört låten "photo radar sucks"? Om inte så ladda ner den från kazaa, det var nog det roligaste jag hört på länge... ;-)
Visa användare
250
LepriconXL
528i Touring 98
SÄNK FARTEN då du ser skylt "fart övervakas ut av kameror" så slipper du hålla på och beställa sånna dumheter som "foto spray, protector eller plåt Film" Låt inte TV shop segra ännu en offer

Tyckte själv att detta med reg plåt som åker in pga luftmotstånd lät både roligt och innovativt och går att fixa (finns gott om plats för den i stötfångaren vill man bygga om)

G-Nig
li
462
limmet
E30S50 turbo 814hk 1075nm
Lägg av nu grabbar ,klart man ska köra fort, fast med förståndet givetvis,,, jag brukar alltid köra för fort förbi kamrorna med handen för ansiktet och ett välförtjänt "up yours" finger till snut svinen, men det e ju ingen kamera som har tagit några bilder! (besviken) Jag tycker vi ska motarbeta dom så mycket vi kan,, Varför ska man trimma sin bil om man ska köra lagligt?? kan man ju åka ford fiesta istället, med tanke på att inlägget ligger på forumet "trimmning"
Korkad?? Ja ni som tycker det får väll tycka det då

Mvh Limmet

Www.Limmet.se
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.